הפועל הפסידה 3:1 במושבה



אחרי שלא הפסידה מהמחזור הראשון, האדומים התפרקו מול הפועל פתח תקווה. איציק כהן כבש מהנקודה הלבנה אך ההרחקה של אלירן אוחנה שינתה את המשחק. סלמן עמר:"לא היינו מספיק מרוכזים"

הפועל ירושלים הפסידה הערב 1:3 להפועל פתח תקווה באיצטדיון המושבה.
 

הקבוצה של סלמן עמר פתחה טוב יותר ואף הובילה, אך אלירן אוחנה שהורחק סמוך למחצית, היה חסר והמארחת השתלטה על המשחק וניצחה.
 
איציק כהן העלה את הפועל ליתרון בדקה ה-26 מהנקודה הלבנה. הפועל המשיכה לשלוט אך בדקה ה-42 השופט הרחיק את אוחנה בכרטיס אדום שנוי במחלוקת, מה ששינה את המשחק כולו. דקה אחת לאחר מכן ניצלה פ"ת את העצבים של הפועל וחוסר הריכוז, והצליחה להשוות.
 
עידן טל הוחלף במחצית ובמקומו עלה לשחק אלי דרעי. הפועל לא הצליחה לחזור למשחק ושיחקה בחוסר סבלנות, ופתח תקווה כבשה פעמיים במחצית השנייה, 1:3 בסיום.
 
סלמן עמר אמר ל"ירושלים נט" בסיום: "לצערי זה כבר המשחק השני ברציפות שאנחנו מאבדים יתרון. לא היינו מספיק מרוכזים בשביל לשמור על היתרון שלנו. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים ונתקן את הנזקים שנגרמו לנו במשחקים הקרובים".
 
המאמן סירב להתייחס להרחקה של אוחנה ואמר: "אני לא מדבר על החלטות של שופטים אף פעם, מה שהיה היה, אני מסתכל קדימה".
 
רם סטי שעלה מהספסל התעמת עם איציק כהן לקראת סיום המשחק. ביום שישי הפועל תארח את נצרת עלית בטדי וסלמן עמר ייאלץ להסתדר בלי אלירן אוחנה ובלי אופיר עזו שצבר חמישה כרטיסים צהובים. במועדון יקבלו עד מחר את ההחלטה של ההתאחדות בעניינו של יוסי ביטון. אם ביטון יעמוד לדין ביום רביעי, גם הוא עשוי להיעדר מהמשחק החשוב.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה