עו"ד שלו: ההחלטה בידיים של טביב



עו"ד ישראל שלו דיבר על המו"מ עם טביב בישיבת הדירקטוריון. אלי כהן: "על הנייר, לחיפה הסגל הטוב בארץ"

פלאש 90
דירקטוריון בית"ר ירושלים התכנס הבוקר לדיון שיגרתי בנושאים השוטפים.
 

הדירקטורים דנו בין היתר במצבה הכלכלי של בית"ר ובנסיונות לגייס ספונסרים משמעותיים יותר לקבוצה. בנוסף, דיבר נציגו של גאידמק, עו"ד ישראל שלו על המו"מ עם ארקדי גאידמק.
 
"אין לי בשורות בשלב זה מאחר וטביב טרם החליט. נכון לעכשיו אין התקדמות, הוא צריך להחליט אם הוא קונה את הקבוצה או לא. העברנו לידיו את כל הנתונים וההחלטה היא שלו. גם כשאנחנו נפגשים הוא לא מדבר יותר מידי", אמר עו"ד שלו לחברי הדירקטוריון.
 
מאמן בית"ר, אלי כהן דיבר היום בתוכנית הספורט שלנו ברדיו ירושלים והתייחס לעובדה שיחסר את חן עזריאל ביום שני: "לא רצינו להתווכח עם יעקב שחר. היינו מסכימים שחן לא ישחק גם בלי סעיף בחוזה אחרי כל מה שהוא עשה עבור המועדון".
 
על העובדה שמויאל לא פתח בשבוע שעבר ועדיין לא ברור האם יחזור ל-11 השבוע אמר: "קובי לא התאמן באופן סדיר וגאלבינה ששיחק במקומו עשה עבודה פנטסטית ולכן החלטתי שקובי לא יפתח מול הפועל חיפה. עדיין לא החלטתי מי ישחק ביום שני".
 
כאמור, בית"ר תארח בטדי את מכבי חיפה, משחק שעל פניו מסתמן כקל, אך כהן לא מזלזל ביריבה: "אני פוחד מהמשחק הזה. מכבי חיפה זה מועדון גדול שיכול לנצח בכל משחק. על הנייר יש להם את הסגל הכי טוב בארץ".
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה