בית"ר ירושלים הביסה את הפועל חיפה



חן עזריאל כבש כבר בפתיחת המשחק. צמד הקרואטים של אלי כהן רשמו שערי בכורה. בית"ר רחוקה 6 נקודות מהמקום הראשון. אלי כהן: "ידעתי מה יש לי ביד"

בית"ר ירושלים חזרה לליגה ובגדול עם ניצחון 0:3 על הפועל חיפה האומללה.
 

בית"ר ירושלים ספרה הערב שישה משחקים ללא הפסד, ורחוקה 6 נקודות בלבד מהמקום הראשון. אחרי המשחק הערב, מי בכלל זוכר את פתיחת העונה החלשה של אלי כהן ושחקניו. 
 
הקבוצה של אלי כהן אירחה את קבוצת התחתית לעיני כ-8,000 צופים, מתוכם תושבי הדרום שהגיעו בהסעות מרוכזות לטדי.
 
המאמן החליט להמשיך עם הקרואטי דומיניק גאלבינה בהרכב ומי ששילם את המחיר הוא קובי מויאל שחזר מהרחקה אך סופסל. ערן לוי המתין גם הוא על הספסל של אלי כהן. אופיר קריאף שב ל-11, ריקן שנפצע ביום שישי פתח גם הוא.
 
שש דקות בלבד מפתיחת המשחק, הצליח חן עזריאל להפתיע את הפועל חיפה. קאלה הדף גרוע, ועזריאל שהיה במקום הנכון ובזמן הנכון, השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב. 0:1 לבית"ר ירושלים.
 
בית"ר המשיכה ביכולת הנהדרת לאורך המחצית אך לא הצליחה לתרגם את היכולת לשער. אבי ריקן הגיע לשתי הזדמנויות מצויינות אך לא כבש.
 
בדקה ה-55 השער הגיע: דומיניק גאלבינה שפתח על חשבונו של קובי מויאל הקפיץ את טדי בשער בכורה בשחזור מדהים של השער הראשון במשחק. קאלה שוב הדף בצורה נוראית כדור חופשי והקרואטי ניצל את ההזדמנות כדי לכבוש. 0:2 לבית"ר.
 
החגיגה הבית"רית נמשכה על חשבון הפועל חיפה המבולבלת. דינו סקוורץ' הצטרף גם הוא לרשימת הכובשים אחרי שהכניע בקלות את קאלה מקרוב. 0:3 לבית"ר.
 
המאמן המנצח, אלי כהן אמר בסיום: "החזרנו את השחקנים לכושר, ידעתי מה יש לי ביד. החכמולוגים לעגו לי. יש כאן שחקנים צעירים שיכולים להגיע רחוק. חן עזריאל לא שיחק כבר שנה יותר מ-360 דקות וחזר לו הביטחון".
 
הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, מתן בראשי, דינו סקוורץ', שי חדד, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, דומיניק גלאבינה, עמית בן שושן, חן עזריאל.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה