סלמן עמר: "הכח קבוצת חוץ טובה"



הפועל חוזרת לטדי ותארח את הכח רמת גן מהתחתית. סלמן עמר יהנה מסגל מלא להוציא את אורן כהן הפצוע. המאמן עדיין לא התייחס לתקרית בין כהן לטל. גמיש ורז נפגשו

אחרי חודש ימים תחזור מחר הפועל ירושלים לטדי ותארח את הכח רמת גן.
 

האורחת ממוקמת בתחתית, במקום ה-12 ולמרות זאת, בהפועל לא מקלים ראש ביריבה. אורן כהן סובל ממתיחה ולא יעמוד לרשות סלמן עמר מחר. מלבדו, המאמן צפוי להנות מסגל מלא. הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם תחת גשם כבד.
 
עמר אגב, עדיין לא התייחס לתקרית בין איציק כהן לעידן טל במשחק מול הפועל כפר סבא, אך במועדון טוענים כי המאמן לא יעבור על המקרה בשתיקה ויגיב בזמנו.
 
עמר סירב להתייחס לנושא כהן וטל ולקראת המשחק אמר: "אנחנו משחקים נגד קבוצת חוץ טובה מאוד שאת רוב הנקודות שלה צברה במשחקי חוץ. אני חושב שאנחנו מוכנים למשחק. זה משחק בית וחשוב לנו מאוד לנצח אותו".
 
המאמן המשיך:"מדובר בשלוש נקודות שחשוב מאוד שניקח כדי לשמור על המומנטום בו אנחנו נמצאים. אם ננצח נוכל להעריך לאן פנינו מועדות בליגה".
 
בעניין אחר, במועדון מחפשים יו"ר חדש למחלקת הנוער אחרי שצחי אילדיץ הודיע על עזיבתו. בקבוצה סיפרו כי אידליץ ביקש מיו"ר הקבוצה, מוטי גמיש, לאשר מינויים מסויימים במחלקת הנוער אך גמיש שעדיין לומד את השטח, סירב וביקש מאידליץ לתת לו זמן לחשוב. גמיש נפגש היום בצהריים עם גיל רז שצפוי להישאר לעת עתה במועדון כנציגו של יוסי סאסי.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה