סכנין ובית"ר נפרדו בתיקו, עימותים בחדרי ההלבשה



בית"ר השיגה הערב נקודה נוספת בדרך למעלה. בלו העלה את סכנין ליתרון בדקה ה-14, ריקן איזן בדקה ה-48. אלכסנדר דוידוב חימם את האווירה בדרך לחדרי ההלבשה, פרננדס לא נשאר אדיש

בית"ר ירושלים ובני סכנין נפרדו הערב בתיקו 1:1 אחרי משחק לוהט במיוחד באיצטדיון דוחא.
 

המשחק החל באיחור של כעשר דקות מאחר ואוהדי בית"ר שהגיעו בהסעות לדוחא התעכבו.
 
אחרי 14 דקות של משחק, העלה ירו בלו את סכנין ליתרון. האווירה ביציעים יש לציין הייתה חמה מתחילתו של המשחק לאחר שאוהדי סכנין הניפו את דגלי פלסטין בעוד שאוהדי בית"ר הגיעו מצויידים בדגלי ישראל.
 
בית"ר חזרה נחושה מאוד למחצית השניה ושלוש דקות מפתיחת המחצית, אבי ריקן הצליח להשוות את התוצאה. בית"ר רשמה החמצות מסמרות שיער ולמרות שליטה מוחלטת בדוחא, לא הצליחה לעלות ליתרון.
 
בדקה ה-88 הורחק ירו בלו שסימן תנועה מגונה לעבר ספסל האורחת. חאלד חאלילה הורחק גם הוא בצהוב שני בתוספת הזמן.
 
בסיום המשחק התעמתו אוהדי שתי הקבוצות בדרך המובילה לחדרי ההלבשה. אלכסנדר דוידוב זרק מילים מיותרות לשחקני בית"ר ודריו פרננדס התעמת איתו בתגובה.
 
אלי כהן אמר בסיום: "היו חילופי קללות בין השחקנים. זה לא צריך לקרות. התוצאה של המשחק די משקפת. במחצית הראשונה לחצו אותנו והמחצית השנייה הייתה שלנו לאורך כל הדרך."
 
אבי ריקן שכבש את שער השוויון וממשיך להציג יכולת מצויינת אמר: "רציתי לעודד את הקהל שהגיע לכאן. אני עושה את המקסימום בכל תפקיד ואני שמח שעזרתי הערב. נמשיך להיכנס לכושר ולא נעצור. אנחנו מכוונים לפלייאוף עליון".
 

 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה