עמותת אוהדי בית"ר: "תמוז מעורר פרובוקציות"



בבית"ר ירושלים לא התרגשו לצפות בסרטון שהקרין אמש ערוץ 1 בו נראה אוהד משליך חפץ לעברם של תמוז ואדל. בהפועל טוענים שמדובר בבננה המדוברת, קורנפיין: "אם האוהדים לא אוהבים את תמוז, זה לא בגלל מניעים גזעניים"

ערוץ 1 הקרין אמש לפני המשחק המרכזי סרטון בו נראה אוהד בית"ר ירושלים משליף חפץ לעברם של אפולה אדל וטוטו תמוז. בהפועל תל אביב טוענים כי זוהי הוכחה לכך שבננה נזרקה לעבר שחקניה, כמו שטענו מלכתחילה.
 

מנגד, בבית"ר לא מתרגשים מהטענות. יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין התייחס אמש לסרטון בערוץ 1 ואמר: "אם האוהדים שלנו לא אוהבים את תמוז, זה לא בגלל מניעים גזעניים אלא בגלל שהוא עזב את בית"ר והתנהג בצורה לא נאותה. אני לא יודע אם מה שנזרק זה בננה, לא רואים מה זה החפץ הזה".
 
גם עמותת האוהדים לא אהבה את פרסום הסרטון והוציאה הודעה: "  חברי ועד העמותה צפו הערב בסרטון שפרסם ערוץ 1. לאחר צפיות חוזרות, לא ניתן להבחין בברור באיזה חפץ מדובר והאם מדובר בבננה. בכל מקרה, אין לתמונות הללו כל קשר לעובדה שטוטו תמוז מעורר פרובוקציות פעם אחר פעם כלפי אוהדי בית"ר. לידי עמותת האוהדים הגיעה הערב תמונה של השחקן טוטו תמוז מהמשחק נגד הפועל תל אביב באצטדיון טדי, בה נראה השחקן מפנה "אצבע משולשת" כלפי אוהדי בית"ר. טוטו תמוז צריך לעשות בדק בית לפני שמאשים את אוהדי בית"ר בהתנהגות בלתי הולמת. היינו מצפים משחקן בליגת העל להתנהג בצורה שמכבדת את המקצוע ואת כללי המשחק ולא להפנות "אצבע משולשת" כלפי קהל אוהדים כזה או אחר".
 
 
התמונה באדיבות עמותת אוהדי בית"ר ירושלים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה