תמוז הורחק, בית"ר תתבע את הפועל?



החלוץ הורחק משני משחקים בבית הדין של ההתאחדות. בית"ר מאיימת לתבוע את הפועל תל אביב אם לא תפרסם התנצלות ותחזור בה מטענותיה: "ניסיון לחלץ פרובוקטור מעונש"

טוטו תמוז שהורחק ביום שני מהמשחק מול בית"ר ירושלים, יחמיץ את הדרבי הגדול מול מכבי תל אביב אחרי שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל קבע שהחלוץ יורחק לשני משחקים.
 

בבית"ר ירושלים מרוצים מההחלטה של בית הדין אך ממתינים להתנצלות של הפועל תל אביב. במכתב ששיגר אתמול איציק קורנפיין בשם המועדון לבית הדין ולהפועל ת"א נכתב: "הפועל ת"א, על פרנסיה ושחקניה, פתחה בקמפיין שקרי, שכל מטרתו ניסיון למלט את שחקנה טוטו תמוז מעונש קשה בבית הדין, בגין התנהגותו המתסיסה והחמורה, שבגינה הורחק במהלך המשחק, במסגרת הקמפיין הושמעה מסכת שקרים בוטה נגד בית"ר ירושלים ועשרות אוהדיה. נטען כי נשמעו לעברו של השחקן קריאות גזעניות, נזרקו לעברו ולעבר שחקנים כהי עור אחרים בננות, ועוד כזבים מפרי דמיונם הקודח, זאת כדי לתרץ את התנהגותו של תמוז".

"לו נזרקו בננות בעוצמה ובאינטנסיביות שתוארה בצורה כה 'נרגשת' על ידי השחקן ושחקנים אחרים, היכן התיעוד לכך? היעלה על הדעת שגם המשקיף, השופטים ומצלמות הטלויזיה לא שמעו ולא תיעדו תופעות חמורות כאלה? או שמא האמת היא שהנטען הינו שקרי בעליל? הנכם נדרשים להפסיק לאלתר את פרסומי לשון הרע, וכדי להקטין את הנזקים הנכם נדרשים לפרסם התנצלות. השמצת מועדון אחר ועשרות אלפי אוהדיו שהיו באיצטדיון, בכדי לחלץ פרובוקטור אחד מעונש, לא רק שאינה צריכה להצליח, אלא ראוי שתגרום להחמרה בעונש".

ביום שבת תפגוש בית"ר את רמת השרון ובמועדון מקווים לרשום ניצחון שלישי רצוף ולהתקדם בטבלה. אלי כהן צפוי להמשיך באותו ההרכב שפתח ביום שני. חן עזריאל צפוי להמשיך על הספסל ולהשתלב כמחליף.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה