עמותת האוהדים משיבה אש: "שאבוקסיס לא יתנהג בצביעות"



עמותת אוהדי בית"ר ירושלים פירסמה מכתב חריף שמתייחס להתנהלות של הפועל תל אביב ולהכפשות בתקשורת: "ניכר כי להפועל תל אביב קשה מאוד להשלים עם ההפסד הספורטיבי במגרש"

המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים אומנם הסתיים, אבל הרוחות מסרבות לדעוך.
 

האדומים ערכו אתמול קמפיין תקשורתי נרחב והוציאו הודעות נגד התנהגות אוהדי בית"ר ירושלים והגזענות לכאורה שהציגו כלפיי שחקניהם.
 
טוטו תמוז ודג'מבה דג'מבה התראיינו לכלי התקשורת וסיפרו כי נזרקו לעברם בננות על ידי אוהדי בית"ר שהשמיעו גם נהמות.
 
עמותת אוהדי בית"ר שעקבה אחרי התנהלות הפועל תל אביב החליטה לשבור שתיקה ואתמול בלילה פרסמה את המכתב הבא:  "עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים המומה מדרך התנהלותה של הנהלת הפועל תל אביב, הצוות המקצועי והשחקנים, התנהלות שהתחילה כבר יום לפני המשחק ושיאה היה כאשר הפועל תל אביב יצאו במתקפה נמוכה וחסרת כל ביסוס אל מול קבוצת בית"ר ירושלים ואוהדיה".
 
"ניכר כי להפועל תל אביב קשה מאוד להשלים עם ההפסד הספורטיבי במגרש וכי הקבוצה עומדת בכל תוקף מאחורי טוטו תמוז שהעליב שופט וניסה להלהיט את הקהל בדרכו שלו, אותו טוטו תמוז שמדינה שלמה צפתה בו מתפרץ לשידור ותוקף מילולית את בעלי הפועל תל אביב דאז אלי טביב. עמותת האוהדים מבקשת לתמוך בשופט המשחק מר אוראל גרינפלד שהוציא את הכרטיס הצהוב השני לשחקן הפועל טוטו תמוז ובכך מנע התלהטות רוחות ויצרים במשחק".

"לא יתכן ששופט המשחק, המשקיף מטעם ההתאחדות, מפקד מרחב מוריה במשטרת ירושלים ומצלמות האבטחה והטלוויזיה יראו תמונה אחת והפועל תל אביב יציירו תמונה אחרת ואף יבקשו לפנות לפיפ"א עם המצאות שלא היו ולא נבראו".

"עמותת אוהדי בית"ר ירושלים גאה באוהדיה אשר נתנו תצוגת קהל שלא נראתה שנים בכדורגל הישראלי ונמנעו לאורך כל המשחק מקריאות גזעניות. חברי ועד העמותה לא הופתעו לראות את התנהלותו של מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס אשר התבטא כנגד בית"ר ירושלים ודיבר על בננות ונהמות, התנהלות נמוכה שאלמלא היה שופט במגרש ומצלמות טלוויזיה אולי הייתה עולה לאוהדי בית"ר בשני משחקים ללא קהל. אם לאבוקסיס יש כל כך הרבה טענות לאוהדי בית"ר הוא מוזמן להסיר את חברותו מעמותת האוהדים ולא להתנהג בצביעות".
 
"הבננה היחידה שהייתה אתמול בטדי היא זאת של חן עזריאל בשער השלישי, הבננה הכי מתוקה שיכולנו לבקש בעונה הזאת. העמותה שוקלת את כל הדרכים לרבות תביעת דיבה נגד דג'מבה דג'מבה, טוטו תמוז, הנהלת הפועל תל אביב וגורמים נוספים אשר הכפישו את שמו של המועדון ושמם של האוהדים במהלך היממה האחרונה."
 
"כמו כן העמותה הגישה הערב תלונה במשטרה בגין איומים כלפי חברי הועד, איומים שהיו חתומים ע"י אוהדי הפועל תל אביב. אין לעמותה ספק כי ההתבטאויות וההסתה של הנהלת הפועל הובילו לאיומים הנ"ל. אנו מקווים כי משטרת ישראל תתפוס את אותם עבריינים ותמצה עימם את הדין" .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה