אלי כהן: "זה פשע שבית"ר לא מתמודדת על תארים"



מאמן בית"ר ירושלים מאושר מהניצחון על הפועל ת"א והבוקר התראיין לתוכנית "רצון חופשי" ברדיו ירושלים. על השיפוט אמר: "השופט לא התאים למשחק כזה". שמונה אוהדים נעצרו

בניגוד לציפיות ולזלזול של המבקרים, בבית"ר ירושלים ידעו לאורך כל השבוע שניצחון על הפועל תל אביב הוא לא פנטזיה, אלא דבר שיכול וצריך לקרות.
 

הבית"רים ניצחו אמש את הפועל תל אביב 2:3 במשחק הקרבה יוצא דופן, כזה שהזכיר לכולם את בית"ר ירושלים שרשמה בעונה שעברה רצף מרשים של שמונה נצחונות.
 
המאמן אלי כהן, ענה למבקריו בסיום המשחק ואמר: "שאמרתי שאנחנו שואפים לצמרת הליגה, אנשים גיחכו. בית"ר שייכת לצמרת וכולם ראו את זה".
 
הבוקר התראיין כהן לתוכנית "רצון חופשי" עם אבי רצון ברדיו ירושלים ואמר: "הקהל הוא השחקן מספר 1 שלנו. תצוגת קהל כזאת רואים רק באירופה. הרוח הבית"רית היא משהו מיוחד." 
 
כהן ביקר גם את השיפוט במשחק: "השופט לא התאים למשחק מסוג זה. הוא עשה טעויות לשני הצדדים. עד שרואים אצלנו משחק ברמה גבוהה, בקצב ובלחץ, בא שופט ועוצר אותו בגלל דברים הזויים וחבל".
 
לסיכום אמר כהן:"אני לא מעורב בנושא עניין טביב, אני לא מתערב בנושאים כאלה. זה פשע שקבוצה כמו בית"ר ירושלים לא מתמודדת על תארים ואני מקווה שיבוא מישהו שישקיע בקבוצה".
 
הניצחון אגב, העלה את בית"ר למקום השמיני בטבלה, כשהיא חולפת על פני האלופה קריית שמונה ומכבי חיפה.
 
מי שזכה למירב המחמאות הוא חן עזריאל שנכנס כמחליף וביצע את המהפך. עזריאל, שלא זוכה לעלות בהרכב של כהן, התאמן בתקופה האחרונה שעות רבות ונוספות על מנת לחזור לכושר משחק. בסיום המשחק ניגש אליו המאמן, עודד אותו והחמיא לו על השערים, כמו גם חבריו לקבוצה.
 
המשטרה נאלצה לבצע אתמול מעצרים בעקבות התפרעויות אוהדים. בתום המשחק נעצרו שמונה אוהדים, ארבעה של בית"ר ירושלים וארבעה של הפועל תל אביב, והם יובאו במהלך היום לדיון בבית משפט.
 
עורך הדין ארי שמאי, שידוע כאוהד מושבע של הפועל תל אביב נעצר גם הוא אחרי שהתעמת עם מספר אוהדי הפועל תל אביב. שמאי ספג קללות והשמצות מקומץ אוהדי הפועל על כך שלחץ את ידו של שוער מכבי תל אביב, וינסנט אניימה. עורך הדין שוחרר אחרי חקירה קצרה לביתו.
 
בעניין אחר, עשרות אוהדים זועמים שרכשו כרטיסים למשחק, לא הצליחו להיכנס לטדי מאחר והאיצטדיון היה מלא. בנוסף לכל, כל באי האיצטדיון נעמדו בפקקי תנועה ארוכים שנוצרו באזור האיצטדיון וקניון מלחה.
 
אלי טביב שהגיע אתמול לטדי, התקבל באהבה וחום על ידי יושבי האיצטדיון בכלל ויושבי יציע הכבוד בפרט. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת שהגיע גם הוא למשחק, שוחח לפני תחילתו עם טביב ואמר לו: "אני רוצה שתהיה הבעלים של בית"ר ירושלים". ברקת הבטיח להמשיך ולסייע לקבוצה.
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה