הפועל ת"א: "חוששים לבטחון אוהדינו"



הנהלת האדומים הוציאה מכתב למפכ"ל המשטרה בו פירטה את חששותיה לקראת ההתמודדות מחר בטדי. מנכ"ל הפועל:"צמיגי רכבו של אדל נוקבו". בית"ר: "אוהדי הפועל לא צריכים לחשוש"

בהפועל תל אביב מתכוננים למשחק מחר מול בית"ר ירושלים ולא רק מבחינה מקצועית.
 

הקבוצה הוציאה מכתב בהול למפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, בו צויין כי קיים חשש לבטחון האוהדים האדומים, נוכח ההכנות בבירה ונוכח מקרי העבר.
 
במכתב שנחתם על ידי יו"ר המועדון, אמיר לובין צויין: "בשבוע האחרון חלו מספר מקרים אלימים סביב קבוצת הפועל ת"א, הקשורים לכאורה לאוהדי בית"ר י-ם. כשברקע המשחק בין הפועל ת"א לבית"ר שייערך באצטדיון "טדי" בתאריך ה-29.10.12. שרשרת האירועים האלו, המתוארת בהמשך, מגבירה אצלנו את החשש לבטיחותם ושלומם של אוהדינו שיגיעו למשחק ביום שני, וברצוננו להתריע בפני הבאות את כל הגורמים הרלוונטיים ולבקש התערבות מידית והיערכות מיוחדת לקראת המשחק".

"בבוקר ה-21.10.12 , כשראשוני העובדים הגיעו למתחם האימונים ע"ש "חודורוב" בחולון, נמצאו שלוש כתובות נאצה שרוססו על קירות המתחם. באחת נכתב: "מוות לערבים LF" ובשנייה "הפועל זונה LF" ובנוסף ציור של מנורה. בשלישית נכתב: "הפועל זונה, ו"נזיין אתכם". כידוע LF מציין את ראשי התיבות של ארגון אוהדי בית"ר המכנה עצמו 'לה-פמיליה'. באותו הבוקר גילה שוער הפועל ת"א, אפולה אדל, כי ארבעת צמיגי מכוניתו נוקבות שעה שחנה בחנייה התת קרקעית בביתו שבצפון ת"א. יש לציין כי בערב שלפני בתאריך ה-20.10.12, שיחקה בית"ר נגד בני יהודה באצטדיון בלומפילד, מה שאפשר לאוהדי בית"ר "להמשיך את החגיגה" בת"א ולבצע את זממם לפני חזרתם הביתה לבירה".

בבית"ר ירושלים יש לציין, נערכים כבר למעלה משבוע למפגש, ובין היתר הוחלט על אבטחה מתוגברת ביציעים ובמגרשי החנייה מסביב לאיצטדיון טדי. בקבוצה מהבירה לא אהבו את המכתב שהוצא למפכ"ל ובהעתקים למפקד מחוז ירושלים,יוסי פריינטי, לשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ', וליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון.

מהמועדון נמסר: "אוהדי הפועל ת"א לא צריכים לחשוש ולא צריכים ליצר פרובוקציות מיותרות. שמרו עברו האוהדים חניה הסמוכה ליציע הצפון מערבי שכבר בשעות הבוקר מחר תאובטח עבורם עד לאחר המשחק. אין אף מגרש בארץ ששומר משעות הבוקר חניה לאוהדי הקבוצה היריבה אך אנו עושים זאת. בנוסף, מעבר 450 אנשי אבטחה יאבטחו את המשחק כמות גדולה לכל הדעות".

נכון לעכשיו, נראה שאיצטדיון טדי צפוי להיות מלא כמעט לגמרי. 7,500 כרטיסים נמכרו עד כה לאוהדי בית"ר בנוסף ל-2,500 מנויים. 1,800 כרטיסים נמכרו לאוהדי האדומים. בבית"ר ירושלים החליטו לפתוח את היציע הצפוני שמכיל עוד 5,000 מקומות ישיבה.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה