ניצחון בכורה לבית"ר: "נבוא בכל הכח להפועל ת"א"



בית"ר ירושלים השיגה ניצחון בכורה על בני יהודה ונראה שהבטחון חזר לשחקניו של אלי כהן שאמר: "לא היה לי ספק שננצח". מתן בראשי ודריו פרננדז זכו למחמאות

בית"ר ירושלים השיגה אמש ניצחון בכורה, 2:1 מול בני יהודה בבלומפילד. בקבוצה מרוצים מאוד מהניצחון ויש שאומרים שכעת כשהבטחון חזר לשחקנים, יהיה קשה לעצור את הקבוצה.
 

למירב המחמאות זכו מתן בראשי ודריו פרננדז. בראשי פתח ב-11 למרות שאלי כהן היה מאוכזב מאוד מתפקודו ודאג להעביר לו מסר ברור כי המשחק מול בני יהודה עשוי להיות ההזדמנות האחרונה שלו.
 
בראשי ששיחק לצידו של דינו סקוורץ' היה מצויין ובמועדון מרוצים מאוד מכך שהבלם הצעיר ידע להתגבר על הביקורות הקשות שנשמעו נגדו, ולהוכיח את עצמו על הדשא.
 
דריו פרננדז שלא שיחק מאז המחזור הראשון בגלל שהורחק על ידי בית הדין של ההתאחדות, שב אתמול להרכב הפותח ובקבוצה מייחסים לקשר חלק משמעותי מהניצחון. במועדון מודים כי הניסיון של פרננדז עזר מאוד לשקט במרכז השדה, ולהשגת הניצחון הראשון.
 
אבי ריקן שכבש שער מדהים אמר לאתר הרישמי: "הגול הוא הבונוס, הכי חשוב שניצחנו ואספנו שלוש נקודות. יש פיקנטריה מסביב לקראת השבוע הבא. יש דברים שפחות עבדו במשחקים הקודמים אבל אנחנו שמחים. נתאמן חזק, נתכונן ונבוא בכל הכח שבוע הבא".
 
בקבוצה כבר ממתינים למשחק הליגה הבא, ביום שני מול הפועל תל אביב. בית"ר ירושלים תוציא למכירה כרטיסים מוזלים למשחק, 70 ש"ח למבוגר, ו-35 לנוער וחיילים.
 
במועדון מקווים שהאוהדים שהתאכזבו לראות את הקבוצה עד כה, יגיעו ביום שני הבא לטדי. המאמן החמיא לשחקניו אחרי הניצחון ואמר: "עכשיו אין לי ספק שטדי יהיה מלא".
 
במועדון אמרו לקראת המשחק: "אנחנו מצפים שטדי יהיה מלא מול הפועל תל אביב. אם יש אפשרות לנצח את הפועל תל אביב, זה יהיה בזכות הקהל".
 
עד היום נמכרו 2,000 כרטיסים למשחק בשבוע הבא וכאמור, בקבוצה מצפים שכבר היום תירשם עלייה משמעותית ברכישת הכרטיסים.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה