הפועל הייתה קרובה להשיג ניצחון בהיכל נוקיה, גם יכולת טובה של קורטני פלס ומאיר טפירו לא הספיקה והאדומים נוצחו 82:88. שרון דרוקר: "חבל, הסתכלנו למכבי בעיניים"

הפועל ירושלים הפסידה הערב 82:88 למכבי תל אביב בהיכל נוקיה, אבל למרות ההפסד, השחקנים של שרון דרוקר יכולים לצאת מהמשחק עם ראש מורם. אם בחצי הראשון נראה היה שהאלופה שוב תרמוס את האדומים, הפועל הוכיחה בחצי השני שהשנה היא עשויה מחומרים אחרים ושלוש דקות לסוף הייתה בפיגור של נקודה אחת בלבד. לדרוקר יש לא מעט חומר למחשבה לקראת המשך העונה: האם לפתוח עם מאיר טפירו בחמישייה? איך למנוע מג'ייקוב פולן לאבד כדורים במאני טיים? ומה לעשות בשביל שקרייג סמית' לא יכנס לבעיית עבירות מהירה.

 

הפועל פתחה טוב את המשחק ואפילו הובילה בזכות דקות טובות של סמית', אבל מכבי חזרה למשחק ואחרי רבע אחד הובילה 23:24. ברבע השני הגיעה הבריחה של הצהובים, כשפולן חלש מצד אחד ותומאס חוגג מתחת לסלים בצד השני. ההגנה של הפועל הייתה חלשה באותן דקות ורק זכות פלס ההפרש בחצי עמד על 14 (40:54 למכבי).

 

הרבע השלישי של הפועל היה פשוט נפלא. טפירו פתח במקום לימונד בחמישייה, ג'וש דאנקן צלף מחוץ לקשת ופלס את סמית' המשיכו ביכולת הטובה. תאמינו או לא, אבל שלשה של פולן כבר קבעה שוויון 62:62 ורק בעיית עבירות של טפירו וסמית' (4 לכל אחד) מנעה מהאדומים להמשיך לברוח ועשר דקות לסיום הם היו בפיגור 63:64.

 

מכבי פתחה חזק את הרבע האחרון, כשלימונד לא מצליח להיכנס לנעליים של טפירו שירד לספסל, וכבר עלתה ליתרון 65:75. פלס לא נתן לצהובים לחגוג מהר מדי וטפירו, שחזר למגרש, הוריד ל-75:76 בלבד. אבל מהנקודה הזאת,דייויד לוגאן, ליאור אליהו ויוגב אוחיון נתנו גז, עלו ל-78:85 ומזה האדומים כבר לא היו יכולים לחזור.

 

קלעים בולטים בהפועל: פלס-21, סמית' ודנקאן-16 כ"א, פולן-14, כדיר-7. דרוקר: "חבל, כי הסתכלנו למכבי בעיניים. נתנו הכל על המגרש ופספסנו. היו דקות שאיבדנו יותר מדי כדורים ואת הריכוז".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של מנהלת הליגה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה