הפועל פותחת עונה בהיכל נוקיה



השחקנים של שרון דרוקר ערכו אמש את האימון המסכם לקראת הסופר קלאסיקו מחר (20:45) מול מכבי תל אביב. המאמן: "באים לעשות את המקסימום". כדיר: "מסתכלים רק על עצמנו"

הפועל ירושלים תפגוש הערב (20:45, היכל נוקיה) את האלופה, מכבי תל אביב, זאת במסגרת המחזור הראשון של הליגה. הפועל מגיעה למשחק אחרי שהודחה בחצי גמר גביע ווינר במפתיע על ידי מכבי אשדוד, ואילו מכבי מגיעה בכושר נפלא ובמצב רוח מצוין, אחרי שניצחה ביום חמישי את מלאגה בחוץ במסגרת המחזור הראשון של היורוליג.

האדומים ערכו אמש את האימון המסכם שלהם לקראת המשחק , ובסיומו אמר המאמן שרון דרוקר: "לכל הדעות, צפוי לנו משחק קשה, אבל מעניין. מאתגר לשחק נגד קבוצה שהיא בטופ של היורוליג ועוד בבית שלה וזוהי בהחלט משימה קשה. הליגה יוצאת לדרך ואנחנו באים לעשות את המקסימום".

 אלישי כדיר הוסיף: "מחזור ראשון מול מכבי תל אביב בהיכל נוקיה זוהי בהחלט פתיחה חגיגית לליגה. כולם מודעים ליכולות של מכבי, אך יחד עם זאת, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. נבוא להילחם על כל כדור ולתה כל על הפרקט".

 

מחר, בשעה 12:45, תקיים הפועל סיור ב'ארנה' בהשתתפות ההנהלה, רענן כץ, צביקה קציר, המאמן שרון דרוקר, הקפטן אורי קוקיה וקרייג סמית'.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה