רנדי: " כואב לי, יכול להיות שאפרוש"



הקשר קיבל בתדהמה את שחרורו מהפועל קטמון. ביום חמישי התווכח עם אסף עזו, דבר שהרגיז את טסלפפה שהחליט לא לכלול אותו בסגל למרמורק: "קטמון זה הבית שלי"

מיום ראשון ועד היום, קיבל מיקי רנדי עשרות הודעות וטלפונים מאוהדים תומכים ששמעו על שחרורו מהפועל קטמון ירושלים.
 

עבור לא מעט אוהדים, כמו גם עבורו, השחרור הגיע בהפתעה. הקשר זומן ביום ראשון למשרדו של טסלפפה ושמע שאינו מתאים מקצועית לקבוצה.
 
ביום חמישי האחרון התווכח רנדי עם אסף עזו באימון הקבוצה, אחרי שקבוצת המחליפים בה שיחק, ניצחה את ההרכב הראשון. רנדי ועזו יישרו את ההדורים בינהם אך עופר טסלפפה לא אהב את הדברים שאמר רנדי ובחר להשאירו מחוץ לסגל הקבוצה במשחק מול מרמורק.
 
ביום ראשון כאמור, הוא זומן לשיחה עם המאמן ועוזרו אמיר גולה, והשניים הודיעו לו על סיום דרכו בקבוצה. מחר יפגש הקשר עם אורי שרצקי והשניים ידונו בפיצוי הכספי המגיע לו.
 
רנדי אמר היום ל"ירושלים נט": "ההרגשה קשה, כואבת ולא נעימה בלשון המעטה. זה הכדורגל, יש מישהו שעומד בראש המערכת וצריך לקבל החלטות, ואני מכבד את ההחלטה של עופר. קטמון זה הבית שלי, היא בדם שלי ואני אוהב את הקבוצה. לפני שאני שחקן, אני אוהד ואני מאחל הצלחה לקבוצה".
 
"לא ציפיתי שישחררו אותי, אבל כנראה לא התאמתי לצוות המקצועי. אני רוצה להודות לכל האוהדים שתמכו בי והתקשרו אליי ביומיים האחרונים", הוסיף הקשר.
 
רנדי עדיין לא בטוח שירצה לשחק כדורגל בעתיד, ונכון לעכשיו החליט לקחת פסק זמן: "יכול להיות שאפרוש מכדורגל לגמרי. אני רוצה לחשוב על זה, לא יודע מה אחליט".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה