אוהדי הפועל: "סאסי וההנהלה חייבים ללכת"



אוהדי הפועל ירושלים החליטו לדרוש מיוסי סאסי לעזוב את הקבוצה. במשחק האחרון הגיעו חלק מהאוהדים בחולצות שחורות, סימן למחאה. עמוס סאסי סירב להגיב

מחאת אוהדי הפועל ירושלים לשנת 2012/2013 יצאה לדרך במוצ"ש, במשחק מול ראשון לציון.
 

האוהדים החליטו לדרוש מיוסי סאסי והנהלת הפועל הכוללת את עמוס סאסי וגיל רז,  לעזוב את הקבוצה ולפנות את המקום שלהם למשקיע אחר. יש לציין שנכון לעכשיו, מאחורי האוהדים לא עומד שום בעל אמצעים שמוכן לקחת את הפועל, אך הם מאמינים כי ברגע שסאסי יעזוב, הקבוצה תוכל לצאת לדרך חדשה.
 
האוהדים החברים בהתארגנות נגד סאסי פרסמו הודעה בנושא: "הפועל ירושלים הייתה בעבר קבוצה שמשכה בעבר קהל גדול מאוד למעשה אחד מהקהלים הגדולים בארץ, הקהל עזב עם השנים, חלקם בנו קבוצה אחרת, מגיע לנו יותר מזה , יותר מהדרך של יוסי סאסי."

"הגענו לעונת 2012 בה אחרי משא ומתן ארוך בו היו מעורבים אוהדי הפועל משני הצדדים לאיחוד הפועל עם קטמון המשא המתן נכשל ככל הנראה שוב בגלל יוסי סאסי שמסרב בתוקף להציג ספרים סכומים שהוא דורש וכו."

"בעיצומו של קיץ זה גם מהלך לרכישת הקבוצה אותו הניע דני קליין נכשל וטורפד בגלל יוסי סאסי . אנחנו יוצאים למחאה נגד הנהלת הפועל ירושלים על חוסר אמינותה ,על שקריה. הנהלה שמשחררת שחקנים מרכזיים, הנהלה שפונה ל-"עונה פיננסית" על גבם של האוהדים ולא משקיעה בקבוצה. הקשר עמנו האוהדים לא קיים. ישנו ניכור רב, ההנהלה רוצה מהאוהדים רק כסף על מינוים וכרטיסים אבל לא טורחת להעמיד קבוצה ראויה לליגה הלאומית."

"אנחנו רואים את הדברים האלו כזלזול נטו באוהדים, ההנהלה הזו שקיבלה קרדיט מאתנו וגב צריכה להפסיק לקבל את אותו קרדיט. נשבר לנו הקבוצה הזו היא שלנו!! סאסי וההנהלה חייבים הפעם ללכת הביתה! כדי שהפועל תשוחרר סופית. אנו דורשים את מכירת או מסירת הקבוצה לגורם אחר."

" עקרונות בסיסים של חברי המחאה:האוהדים התומכים במחאה ימשיכו לתמוך בקבוצה ובשחקנים המאבק הוא כנגד ההנהלה בלבד: יוסי סאסי, עמוס סאסי וגיל רז. האוהדים המוחים ימשיכו להגיע למשחקים כרגיל, לא מחרימים משחקים. המחאה תהיה מכובדת הגוף המארגן מתנגד לאלימות בכל צורה שהיא, אנו דורשים את מסירת הקבוצה או מכירתה לגורם אחר ועזיבתם המוחלטת של השלושה.

"המחאה תהיה "מלחמת התשה" לא מוותרים דורשים את עזיבתם לאורך כל המשחקים וגם בהצלחות ובניצחונות. המחאה תישא אופי נקי ללא קללות ו"איחולים אישיים "הקו שלנו "עתיד חדש בהפועל" אין לנו כל דבר אישי נגד אף אחד אבל אנו חושבים שנכשלתם. לכן פנו את מקומכם. בכל משחק יופיעו חברי המחאה בחולצות שחורות. וימחאו נגד ההנהלה הקיימת. אין כל קשר מוחלט וגמור בין היציאה המחאה זו לבין איחוד עם הפועל קטמון, זה לא על הפרק ואנחנו פועלים למען הפועל ירושלים בלבד!"

"משפחת סאסי מחזיקה בהפועל כבר 20 שנה. אנו מודים למשפחת סאסי על השקעתה הרבה בקבוצה בשני העשורים האחרונים אך מי שלא יכול להשקיע כסף מוזמן להישאר אוהד ולפנות את מקומו למי שיכול להשקיע. מגיע להפועל ירושלים להתקדם."

נציג הבעלים, עמוס סאסי סירב להגיב על הדברים. יש לציין שבסביבתו של יוסי סאסי דוחים על הסף את הטענות שהבעלים טירפד את קניית המועדון על ידי דני קליין ומספרים ש"מקורבים לקליין אומנם גיששו אבל מעולם לא הגיעו למצב שרצו לשבת ולפתוח במו"מ. יוסי סאסי לא יתנגד לעזוב את הקבוצה אם יגיע משקיע רציני אבל הוא לא יעזוב אותה וייתן לה להתרסק, כמו שלא עשה זאת עד עכשיו."

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה