מוסא סלמן: "מרגיש כאילו עליתי מהנוער"



אחרי שש שנים בהן שיחק בקישור, סלמן עמר החליט להעביר את מוסא סלמן לעמדת החלוץ. סטי ערך אימון חלקי. במועדון לא מתרגשים מהתלונות של ראשל"צ

הפועל ירושלים השיגה במוצ"ש ניצחון ראשון וחשוב מאוד על הפועל ראשון לציון.

אחד השחקנים שבלטו מעל כולם במשחק היה מוסא סלמן שכבר שבועיים משחק בעמדת החלוץ. המאמן, עמר סלמן, החליט להחזיר את סלמן לעמדה בה התחיל את דרכו, ובינתיים, השחקן מוכיח שהצעד היה נכון וחכם.

"אני מרגיש כמו ילד בן 17 שוב, מרגיש כאילו עליתי מהנוער. אני מגיע לאימונים אחרת כי אני פשוט נהנה לשחק כחלוץ. אני לא יודע איך סלמן עלה על זה ומה שבטוח, אני מרגיש הרבה יותר טוב, מרגיש שאני תורם ופעיל יותר", אמר היום השחקן ל"ירושלים נט".

על מצבה של הקבוצה אמר סלמן: "אנחנו קבוצה חזקה, קבוצה עם אופי. כבר חודש שלא נוצחנו וזה אומר הרבה. הבעיה היחידה שעליה נצטרך לעבוד היא הספיגה. אנחנו צריכים למנוע את ספיגת השערים כי יוצא שאנחנו רודפים אחרי היריבה במטרה להשוות. אנחנו שווים יותר מזה ואני מאמין שנצליח".

הפועל ראשון לציון שלחה מכתב חריף ותלונה לאיגוד השופטים נגד שופטת המשחק, לילך אסולין. לדברי הנהלת ראשל"צ, הם הפסידו את המשחק בעקבות החלטות שגויות של השופטת, כשהכוונה היא לפנדל שנשרק בתוספת הזמן.  בהפועל לא ממש מתרגשים מהתלונה ואמרו: "אסולין לא לקחה מהם שום נקודות. היא הייתה צריכה לשרוק לפחות פעמיים לפנדל ולא עשתה זאת".

הקבוצה חזרה הבוקר לאימונים לקראת משחק הליגה הקרוב. ביום שישי תצא הפועל למשחק חוץ באשקלון, משחק שעל פניו אמור להיות קל במיוחד לאור מצבה העגום של הקבוצה הדרומית. רם סטי ערך היום אימון חלקי ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הקרוב.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה