ניצחון ראשון להפועל ירושלים



האדומים ניצחו את מוליכת הטבלה והשיגו ניצחון חשוב בטדי. עידן טל בישל לסמיה, איציק כהן קינח מהנקודה הלבנה והמשיך להוכיח מי השחקן המוביל של הפועל

אחרי ארבעה משחקים ואפס נצחונות, הערב זה קרה: הפועל ירושלים ניצחה בטדי את מוליכת הטבלה, הפועל ראשון לציון.
 

הפועל פתחה את המשחק מצויין כשמוסא סלמן ששוב שיחק כחלוץ כמעט מצא את הרשת פעמים אבל נגיחה שלו נהדפה על ידי שוערה של ראשון לציון. לאחר מכן, הזדמנות נוספת שלו הורחקה מהקו.
 
החצי השני נפתח גם הוא טוב עבור הפועל ואיציק כהן החמיץ פעמיים- פעם אחת מקרוב ופעם נוספת נגיחה שלו הורחקה מקו השער. כמו שאומרת הקלישאה 'מי שלא כובש סופג' וראשל"צ, בהזדמנות הראשונה שלה במשחק, מצאה את הרשת בדקה ה-57 אחרי שער מרהיב במספרת של גל מאיו.
 
בדקה ה-66 עלה לשחק עידן וקיבל תשואות מ-500 האוהדים שהגיעו לטדי, וביחד עם אלי דרעי שעלה לשחק גם הוא, הפועל חזרה לתקוף. מוסא סלמן שוב היה קרוב לכבוש בדקה ה-77 אבל ניל אברבנל לקח שער בטוח.
 
בדקה ה-81 הגיעה ההחמצה של המשחק, כשמעוז סמיה פספס את הכדור ורז כהן כבר עבר את רפי כהן, אבל מול רשת חשופה החמיץ.
 
אותו סמיה החזיר על הטעות ובדקה ה-83 אחרי הגבהה של טל, נגח מקרוב פנימה את השוויון. בדקה ה-87 ראשון לציון נשארה בעשרה שחקנים, אחרי עבירה של איתי אלקסלסי על אופיר עזו. האדומים תקפו בלהט ובתוספת הזמן בעיטה של איציק כהן נהדפה ביד על ידי שחקן ראשון והשופטת לילך אסולין הצביעה על הנקודה הלבנה. כהן לקח אחריות, שלח את אברבנל לצד אחד ואת הכדור לצד השני וביחד עם ארובות השמיים שנפתחו, חגג ניצחון ראשון לאדומים.
 
כעשרים אוהדים של הפועל הגיעו למשחק בחולצות שחורות והביעו את מחאתם נגד ההנהלה והבעלים יוסי סאסי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה