הלחץ משפיע על כהן? "צריכים לנצח"



המאמן כבר לא רגוע כבעבר ואתמול באימון גער מספר פעמים בשחקניו. כהן זוכה לגיבוי מקורנפיין ומנגד, על גאידמק מופעלים לחצים לפטרו. האם זה מה שיוביל לפיצוץ הבא בין חברי הדירקטוריון?

אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים כבר לא יכול להסתיר את תחושותיו בעקבות השמועות בימים האחרונים לגבי מעמדו.
 

בית"ר לא הצליחה בארבעת המחזורים הראשונים להשיג ניצחון למרות שכהן קיבל את כל השחקנים שרצה עד כה, ומחר תפגוש הקבוצה את הפועל רמת גן. המאמן גער אתמול בשחקניו מספר פעמים והלחץ כך נראה, מתחיל להשפיע ובגדול בבית וגן.
 
כהן פנה לשחקניו ואמר להם: "אסור לנו לספוג שער מוקדם. אנחנו חייבים לשמור על עירנות. בואו ננצח את המשחק הזה. אנחנו צריכים ניצחון כדי לא להגיע למצבים שנקלענו אליהם בעונה שעברה ששחקנים פחדו ללכת ברחוב".
 
ערן לוי צפוי לחזור מחר להרכב הקבוצה אחרי שעבר סדרת חינוך וסופסל. דומיניק גאלבינה שעדיין לא מרשים ביכולתו, יירד לספסל.
 
בעניין מעמדו כאמור, זוכה המאמן לתמיכה מלאה מאיציק קורנפיין אך על הבעלים, ארקדי גאידמק מופעלים לחצים אדירים לפטרו לאלתר. נראה שהעניין יעלה לדיון בישיבת הדירקטוריון שצפויה לאחר סוכות, דבר שיכול להביא לפיצוץ נוסף בין חברי ההנהלה.
 
עמותת האוהדים הודיעה חד משמעית כי כהן הוא האיש הנכון להוביל את הקבוצה, ויש לזכור ששלושה נציגים מטעמה יושבים בדירקטוריון. מנגד, יתר החברים בהנהלה הם נציגיו של ארקדי גאידמק וקשה להאמין שאחד מהם ימרה את פיו אם הוא יורה להם לסיים את ההתקשרות עם כהן.
 
אחד מחבריו הטובים של כהן אמר ל"ירושלים נט": "סתם שותים לאלי את הדם. כל התיאורים עליו רחוקים מהאמת. יש כאלה שעושים לו אינתיפאדה בתקשורת, זה לא נעים אבל הוא לא פוחד".
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה