הפועל ירושלים פתחה עונה



הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת תחילת השנה. המנכ"ל הוכפלד: "בנינו קבוצה אטרקטיבית". המאמן דרוקר: "עברנו קיץ לא קל". טל בן עזרא מונה לתפקיד האחראי על הקשר עם הקהל. דורון שפע הצטרף לוועדה המקצועית. בלטו בהיעדרם: גומא אגייאר (הבעלים) ודני קליין (היו"ר לשעבר)

הפועל ירושלים ערכה היום את מסיבת העיתונאים הרשמית לכבוד פתיחת העונה. למסיבת העיתונאים הגיעו כל אנשי ההנהלה החדשה, המנכ"ל אמיר הוכפלד, יו"ר הדירקטוריון, עו"ד יעקב לירז, יו"ר 'מגדל' אהרון פוגל, אנשי הצוות המקצועי והשחקנים (חוץ מקורטני פלס הפצוע). במהלך מסיבת העיתונאים חשף הוכפלד כי לצוות של המועדון מצטרף העיתונאי לשעבר, טל בן עזרא, שיהיה אמון על הקשר בין הקבוצה והאוהדים, וכן דורון שפע, שיהיה חבר בוועדה המקצועית ביחד עם דני כהן. לירז, אגב, חשף כי תקציבה של הפועל העונה יעמוד על 19 מיליון ₪. עוד חשף לירז כי בכוונתה של הקבוצה לקיים ביחד עם בית"ר ירושלים אירוע לכבודו של גומא אגייאר.

 

המאמן, שרון דרוקר, אמר: "עברנו קיץ לא קל, והיו רגעים שלא ידענו מה לעשות או עם מי לדבר. אני רוצה להודות גם לדני קליין, שנתן פה הרבה שנים ותרם למועדון הזה. אני חושב שבמסגרת התקציב שלנו, הצלחנו לבנות קבוצה טובה. בנינו קבוצה של שחקנים בכירים משולבת בשחקנים שעולים מהנוער וגדלו במועדון".

  

המנכ"ל הוכפלד הוסיף: "המטרה הייתה לבנות קבוצה אטרקטיבית ועמדנו בה. יש פה קבוצה שמחה, שמשחקת ביחד ונשחק כדורסל אטרקטיבי. חשוב לחבר את הקבוצה חזרה לקהילה. המטרה היא גם שבעוד ארבע שנים השחקנים המובילים בקבוצה יהיו שחקני בית".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של מנהלת הליגה.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה