גולה: "השחקנים התפוצצו על המגרש"



בהפועל קטמון מאושרים מהניצחון ועוד יותר ממשחק ההקרבה והיכולת של הקבוצה המתחדשת. שי אהרון נזקק לתפרים וטופל בבית חולים. הקבוצה תשוב להתאמן הערב לקראת משחק החוץ בערד

בהפועל קטמון זכו לשבת מאושרת במיוחד, אחרי שביום שישי ניצחה הקבוצה 0:3 את מרמורק, ולראשונה מזה שלוש שנים הצליחה לעבור שלב בגביע המדינה.צילום: גיא יצחקי,האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים
 

על השערים היו חתומים חי אטיאס (צמד) ויובל פוגלמן, אך אין ספק שההצלחה נבעה מהיכולת הטובה של כלל השחקנים. שי אהרון שנפצע במשחק, נזקק לתפרים בגבה אך בקבוצה מעריכים כי הוא יהיה כשיר למשחק ביום שישי הקרוב מול ערד. הסיבוב הבא של גביע המדינה יתקיים ב-16 בנובמבר.
 
עוזר המאמן, אמיר גולה, אמר היום ל"ירושלים נט": "סוף סוף הצלחנו לעבור שלב אבל מה שמעודד יותר זה הלחימה של השחקנים. אני זוכר משחקים בודדים בשלוש השנים האחרונות שקטמון הציגה יכולת כל כך משכנעת. השחקנים הציבו רף מאוד גבוה במשחק הזה ויהיה קשה לרדת ממנו. רצינו לראות קבוצה חדורת מוטיבציה, קבוצה ששוטפת את המגרש וזה מה שקרה. השחקנים התפוצצו על המגרש ונהננו מכל רגע".
 
הערב תשוב קטמון להתאמן לקראת המחזור השני, כשהמטרה של הצוות המקצועי כרגע היא להוריד את השחקנים אל הקרקע ולהכין אותם מנטלית ומקצועית לקראת הליגה. ביום חמישי בערב תחגוג הקבוצה בחתונתו של יאן חנוכייב שתתקיים באשדוד.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה