מחר בטדי: בית"ר מחפשת ניצחון בכורה



אלי כהן ושחקניו יארחו את הפועל עכו. גאלבינה וחן עזריאל יפתחו לראשונה בהרכב. המתח בין כהן ללוי נמשך. המאמן: "למה להעניש אותנו אם תפסו את זורק האבוקה?"

בית"ר ירושלים תארח מחר בטדי (20.00) את הפועל עכו במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל.
 

הקבוצה של אלי כהן עדיין ללא ניצחון וצברה עד כה נקודה אחת בלבד. המאמן מתכנן לפתוח מחר עם הקרואטי דומיניק גאלבינה ועם חן עזריאל לראשונה בהרכב הפותח. שי חדד יוסת לעמדת המגן הימני במקומו של אלי דסה שיירד לספסל.
 
ערן לוי ימשיך לצפות בקבוצה מהספסל והיום באימון הקבוצה, נרשמה תקרית נוספת כשהמאמן צרח על לוי: "תסתום את הפה שלך, יש לך פה גדול ואני לא רוצה לשמוע אותך יותר מדבר". לוי לא ענה למאמן והאימון נמשך כרגיל.
 
שחקנים בקבוצה מצדדים דווקא בלוי ואומרים: "הוא לא עשה שום דבר שדורש יחס מזלזל שכזה מצידו של אלי. הפיצוץ בינהם קרוב מתמיד".
 
המאמן דיבר היום בתוכנית הספורט שלנו ברדיו ירושלים והתייחס ליחסים עם לוי: "לקחתי את ערן כדי לבנות אותו מחדש. ברגע שהוא מגיע לשיא מסוים ובועט בדלי אני מחזיר אותו לפרופורציות. חשבתי שכדי להרוויח אותו להמשך העונה צריך לעשות איתו משהו אחר ולהוריד אותו לספסל. אני עוזר לו ומנסה להחזיר אותו לעניינים".
 
על עונש הרדיוס והקנס הכספי שספגה בית"ר אתמול, זכר לאבוקה שהושלכה לאיצטדיון הי"א, אמר המאמן: "שוחטים אותנו על לא עוול בכפנו. למה להעניש אותנו ולגרום לנו נזק של מיליון שקל אם תפסו את זורק האבוקה?  מחמירים עם בית"ר. 25 שנה לא הורחקתי ממשחק ואני מורחק לשני משחקים. רק בית"ר מקופחת תמיד".
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה