לירון דיאמנט עזב, בית"ר ספגה קנס ורדיוס



החלוץ החליט לעבור למכבי הרצליה אחרי שקיבל מאלי כהן מסרים שהוא לא בתוכניות. בית"ר ספגה עונש רדיוס וקנס כספי זכר לאבוקה שנזרקה באשדוד. ברוכיאן ביקש לחזור אך לא היה מוכן לקבל את ההצעה שהוגשה לו

החלוץ לירון דיאמנט החליט לעזוב היום את בית"ר ירושלים וסיכם במכבי הרצליה.
 

אלי כהן הראה לדיאמנט את הדרך החוצה כבר לפני מחנה האימונים כשהודיע לו שהוא לא בתוכניות לעונה הקרובה. למרות זאת החלוץ שותף במספר משחקים עד החתמתם של עמית בן שושן וחן עזריאל.
 
השחקן יגיע היום לאימון הקבוצה להיפרד מהשחקנים ואמר: "רציתי מאוד להישאר עד תום העונה בבית"ר ירושלים אך כשהבנתי שאני לא בתוכניות של המאמן החלטתי למען הקריירה שלי לעבור לקבוצה אחרת ולחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב וזה לשחק כדורגל".
 
"בתקופה בה הייתי בבית"ר ירושלים התחברתי למועדון ולשחקנים ולקהל הטוב ביותר בארץ שתמך גם ברגעים הקשים. עבורי בית"ר זה בית ואני מקווה לשוב למועדון בעתיד. אני רוצה לאחל בהצלחה לחברים שלי".
 
בעניין אחר, אבירם ברוכיאן שנחוש לעזוב את פולוניה ורשה פנה באמצעות נציגיו לבית"ר ירושלים ובירר האם יוכל לחזור לקבוצה. קורנפיין הציע לקשר מאה אלף דולר לעונה אך ברוכיאן דרש סכום כפול וככל הנראה ישחק העונה בהפועל ב"ש. הקשר סיכם את תנאיו בקבוצה הדרומית אך עדיין מחכה לשחרור מפולין.
 
שמוליק קוזוקין חתם היום בקבוצה לעונה נוספת. השחקן אמר לאתר הרישמי לאחר החתימה: "אני שמח שחתמתי בבית"ר, זה הבית שלי. אחרי שנתיים שבהן הייתי פצוע אני רעב לכדורגל ורוצה לחזור".
 
בית הדין המשמעתי של ההתאחדות קנס את בית"ר בעשרת אלפים שקלים והטיל על הקבוצה משחק רדיוס ללא קהל. המשחק מול הפועל תל אביב שייערך במחזור השישי ייערך ללא קהל. העונש הוטל על הקבוצה בעקבות האבוקה שהושלכה לאיצטדיון הי"א במשחק הליגה של בית"ר מול אשדוד.
 
 
 
צילום: אסף שקד, אתר בית"ר ירושלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה