בית"ר הפסידה: ארבעה שחקנים, אפס תוצאות



מ.ס אשדוד ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2 משערים של דוד רביבו ודימיטאר מקרייב. ערן לוי שסופסל על ידי כהן צימק בפנדל. טלסניקוב: "שילמנו על טעיויות שנובעות מחוסר ריכוז וחוסר אחריות"

בית"ר ירושלים הפסידה הערב למ.ס אשדוד באיצטדיון הי"א. אלי כהן המורחק חיכה בקוצר רוח להחתמתם של עמית בן שושן, שי חדד, דומיניק גאלבינה וחן עזריאל אך אף אחד מהם לא עשה את השינוי לו ציפה המאמן.
 

אשדוד הייתה טובה יותר ברוב חלקי המשחק, ושחקניו של אלי כהן כך נראה, לא ממש הקשיבו לאסיפה באימון המסכם, כשכהן הזהיר אותם מדוד רביבו המצויין והחלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב.
 
רביבו כבש ובישל למקרייב, בתוך 2 דקות בלבד. ערן לוי סופסל על ידי אלי כהן שבחר לפתוח עם עמית בן שושן. לוי נכנס בדקה ה-72 במקומו של קובי מויאל והצליח לצמק בפנדל שלוש דקות מאוחר יותר. לאלי כהן נגמרו התירוצים אחרי שקיבל את כל השחקנים שרצה, כולל שני הקרואטים.
 
מהלך המשחק:
 
הדקות הראשונות של המשחק התחילו בגישושים של שתי הקבוצות ולמרות שאשדוד הייתה טובה יותר מהפתיחה, בית"ר הצליחה לשרוד. ההישרדות הבית"רית החזיקה 18 דקות בלבד, ונראה שהשחקנים של אלי כהן לא ממש הפנימו את הדברים שנאמרו להם באימון המסכם בנוגע למקרייב ורביבו.
 
דוד רביבו העלה את אשדוד ליתרון בדקה ה-18 בבעיטה חופשית מ-30 מטר. שתי דקות מאוחר יותר, שוב רביבו מעורב.הקשר הוציא כדור לדימטאר מקרייב שעמד ברחבה ובקלות יתרה גלגל פנימה. בדקה ה-24 השליכו אוהדי בית"ר חזיז למגרש והמשחק נעצר. בית"ר השתפרה מאז השערים שספגה אך לא מצאה את השער של אופיר מרציאנו.
 
דומיניק גאלבינה עלה לשחק בתחילת המחצית השנייה במקומו של צחי אליחן. הופעת בכורה לקרואטי. בית"ר עברה להרכב התקפי יותר שאלי דסה יצא וחן עזריאל נכנס.
 
בדקה ה-55 בית"ר הגיעה למצב הטוב ביותר שלה הערב, וגם פספסה. עמית בן שושן השאיר את אבי ריקן מול שער ריק, אך הקשר החמיץ.
 
ערן לוי שסופסל כחלק מסדרת החינוך של השריף נכנס במקומו של קובי מויאל בדקה ה-72 ושלוש דקות מאוחר יותר נתן את התשובה שלו לכהן. עמית בן שושן הוכשל ברחבה וערן לוי שלקח על עצמו את הבעיטה, כבש מהנקודה הלבנה.
 
עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב אמר בסיום המשחק: "שילמנו על טעיויות שנובעות מחוסר ריכוז וחוסר אחריות. לקבוצה הזאת יש הרבה פוטנציאל, אבל בכל שבוע אתה צריך להוכיח שאתה ראוי. אנחנו חייבים להבין שלפני היופי והאסתטיקה, צריך ערכים בסיסיים של ספורט ומחוייבות. במחצית הראשונה לא היה את זה לשחקנים שלנו. זה לא שהם לא רצו או שהם לא היו טובים, זה נובע מאלמנטים שקשורים לחשיבה, וכשאתה לא חושב נכון אתה מקבל גולים."
 
"צריך לשנות את הגישה והחשיבה ולהבין שבכל שבוע אתה צריך להמציא את עצמך מחדש. בית"ר ירושלים היא קבוצה מצויינת עם קהל מצוין, ואנחנו נתמודד במקומות הגבוהים. לא נכריז על אליפות עכשיו, אבל לא ניכנע ונגיד שנתמודד עם קבוצות התחתית. יש לנו הרבה עבודה, אבל אלי כהן והצוות עושים את כל מה שדרוש. אנחנו נרים את עמנו וננצח".

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה(חן עזריאל) , דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל(ערן לוי), אופיר קריאף, שי חדד, אבי ריקן, צחי אליחן (דומיניק גאלבינה), עמית בן שושן.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה