סופית : דירקטוריון בית"ר יצא לדרך



עמותת האוהדים התכנסה אמש והחליטה לאשר את ההסכם החדש לפיו אנשי העסקים ישבו בדירקטוריון מטעם גאידמק. הכספים שגייסו יועברו לבית"ר, בן שושן, חדד, גאלבינה ועזריאל יחתמו

בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה לאחר שאתמול בלילה, אחרי למעלה משעתיים של דיונים, החליט וועד העמותה לאשר את ההסכם החדש ולהעביר את הכספים שגייסו האוהדים לחשבון הקבוצה.
 

ההסכם החדש קובע שאנשי העסקים, מומי דהאן, אילן רג'ואן ובני נחמיה ישבו בדירקטוריון כנציגים מטעמו של הבעלים ארקדי גאידמק. אגב, אנשי העסקים העבירו את הכספים להם התחייבו עוד לפני חתימת ההסכם.
 
בהודעה שהוציאה העמותה הלילה נכתב: "עמותת האוהדים אישרה את הנספח להסכם שהוגש לה ע״י המועדון ונציגיו של ארקדי גאידמק בו נכתב כי אנשי העסקים אילן רג׳ואן, בני נחמיה ומומי דהאן יהיו נציגי דריקטוריון מטעם הבעלים ובכך בעצם ההסכם המקורי יכול להחתם."
 
"הכספים של העמותה יוזרמו בבוקר, דבר שיאפשר את החתמתם של ארבעת השחקנים שסיכמו את תנאיהם עם המועדון. העמותה מקווה לראות את הקבוצה מנצחת כבר במשחק הליגה ביום חמישי בזכות ההחתמות הנ״ל.
 
עמית בן שושן, שי חדד, דומיניק גאלבינה וחן עזריאל שסיכמו את תנאיהם בקבוצה כבר לפני שבוע, יוחתמו במהלך היום וצפויים לעבור בבקרה עד משחק הקבוצה ביום חמישי מול מ.ס אשדוד. הארבעה יעמדו לרשותו של אלי כהן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה