ברקת: "זו שנת מבחן עבורנו"



נציגי עמותת האוהדים ואיציק קורנפיין התפייסו בהרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה. היו"ר: "כעסתי על ההודעה שפורסמה". בן שושן, חדד, גאלבינה ועזריאל צפויים לחתום בשבוע הבא

שחקני בית"ר ירושלים, הצוות המקצועי, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת והדירקטוריון העתידי של בית"ר, כולם נפגשו היום בהרמת כוסית חגיגית שהתקיימה בבית וגן.
 

נכון להיום נראה שנציגי האוהדים ובית"ר יגיעו לפשרה מחודשת וכבר בשבוע הבא תעביר העמותה את הכספים שהבטיחה, דבר שיאפשר את החתמתם של חן עזריאל, דומיניק גאלבינה, עמית בן שושן ושי חדד.
 
ניר ברקת אמר היום בבית וגן: " הקיץ הזה היה אבן דרך עבור המועדון הזה. יש נוסחה לעבודה משותפת. את החלק הקשה עברנו, אבל זו שנת מבחן עבורנו, אז נאחל שנה טובה".

קורנפיין אמר:  "אני חושב שעמותת האוהדים שגתה בהודעה שהוציאה השבוע. זה לא היה צריך לקרות. השתמע מזה כאילו פרעתי צ'ק לחשבון האישי שלי. ברגע שהבנתי שיש בעיה, הצעתי צ'ק חלופי של בית"ר עד שהעניינים יסתדרו. הכסף צריך לשמש כחיזוק לעונה הקרובה. בהחלט כעסתי על ההודעה, היא הייתה לא במקום ובטח לא כוונה לכתובת הנכונה".

בעניין אחר, משחק הליגה הבא של בית"ר במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, יתקיים בעוד שבוע ביום חמישי. בית"ר תצא למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד.

 

צילום: האתר הרישמי של בית"ר ירושלים.

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה