בן יוסף ואייבנדר עזבו, פיצוץ בדירקטוריון



אלי כהן הראה לבן יוסף את הדרך החוצה אחרי שהחתים את דינו סקוורץ, הבלם לא חיכה וסיכם בהפועל ת"א. אייבנדר חתם ל-3 שנים בק"ש. עמותת האוהדים ביטלה המחאות שהועברו לקבוצה

בית"ר ירושלים נפרדה היום מהבלם תומר בן יוסף.
 

בן יוסף התאמן בבית"ר שלושה חודשים ללא חוזה ולפני כשבועיים, עם צירופו של דינו סקוורץ, הבין השחקן שעליו למצוא קבוצה אחרת שכן התקציב הדל של בית"ר מנע מקורפיין להגיש לו הצעה חדשה.
 
בנוסף לבעיות התקציב, אלי כהן כך אומרים בבית וגן, הראה לשחקן את הדרך החוצה. בכל מקרה, בן יוסף כבר סיכם את תנאיו לשנתיים הבאות בהפועל ת"א וישתתף בליגה האירופית.
 
עוד שחקן שעזב היום את הקבוצה הוא דן אייבנדר שחתם בקריית שמונה לשלוש עונות. בית"ר תקבל מהעסקה 1.1 מיליון שקלים ו-25 אחוזים ממכירה עתידית של השחקן. בזכות הכסף שיכנס מק"ש, תוכל בית"ר להתחזק.
 
צרות בדירקטוריון
 
עמותת אוהדי בית"ר ירושלים ביטלה הבוקר המחאות בסך 400,000 שקלים שהועברו על ידה לחשבון הקבוצה. ביטול ההמחאות נבע מכך שבבית"ר התחייבו לא להפקיד את הכספים עד אשר ההסכם יחתם על ידי כל הצדדים. נכון לעכשיו, אנשי העסקים שאמורים לשבת בדירקטוריון, טרם חתמו על ההסכם.
 
מהעמותה נמסר: " העמותה מצרה על התנהלות הדברים עד כה מצד יו"ר המועדון. על אף שהעמותה חתמה על ההסכם במעמד ראש העיר לפני כשבועיים, לא מצא היו"ר את הזמן להעביר את ההסכם לחתימת אנשי העסקים ולהכניס את ההסכם לתוקף לרבות מינוי דירקטורים כפי שהוסכם. התנהלות זו תמוהה ולא ברורה."
 
"העמותה, כצעד של הבעת אמון והבעת רצינות לגבי אמיתות כוונותיה ובכדי לסייע למועדון בבקרה התקציבית, הסכימה להפקיד בחשבון המועדון שיקים ראשוניים מתוך הבנה שההסכם ייחתם בהקדם האפשרי והמומה מכך שלא רק שלא נחתם הסכם רשמי אלא שאפילו לא הועברה טיוטה לחתימת אנשי העסקים. בישיבת עדכון שנערכה ביום שלישי האחרון סוכם על חתימה מיידית תוך 24 שעות, דבר שלאכזבתנו טרם בוצע."

"אנו מנסים לקדם מטרות חשובות לאוהדי הקבוצה וביניהם השארת שחקני הבית של המועדון שהם נכסים יקרי ערך, לדוגמא מניעת עזיבתו הקרובה של דן אייבינדר, אך חוסר שיתוף הפעולה מצד אנשי המועדון לא מאפשר לעשות זאת. כספי האוהדים נועדו לשרת מטרות שעניינן קידום המועדון ואנו מקווים שההסכם ייחתם בהקדם וייכנס לתוקף כדי שנוכל להגשים מטרות אלו."
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה