ליגת העל לנוער יוצאת לדרך



בית"ר והפועל ירושלים פותחות מחר עונה. הצהובים איבדו לא מעט שחקנים. לאדומים אין מגרש ביתי. אילן שוקרון: "רוצים להתברג בחלק העליון". חיים בנדה: "המטרה להישאר בליגה". שיהיה בהצלחה

ליגת העל לנוער תצא בסוף השבוע לדרך ואחרי פגרה ארוכה, שתי קבוצות הנוער של העיר שלנו: בית"ר והפועל ירושלים, מתכוננות במרץ לתחילת העונה. בית"ר תצא למשחק חוץ מול בני יהודה (שבת, 11:00, שכונת התקווה) ואילו הפועל תיאלץ לארח בבית וגן (שבת, 17:00) את הפועל ראשון לציון.  

 

בבית וגם ינסו, כמו בכל השנה, להתברג בחלק העליון של הטבלה ובעיקר להמשיך ולייצר שחקנים לקבוצה הבוגרת של אלי כהן. הבעיה היא שהסגל של אילן שוקרון וסרגיי טרטיאק, שימשיכו לעבוד ביחד זאת השנה השנייה, נחלש ביחס לשנה שעברה. מצעד העוזבים כולל את החלוץ עומר נחמני, הבלם טל כחילה, השוער אבירם זיאד, הקשר הראל פולק והקשר האחורי סהר בן חמו. בנוסף, הקשר יוני סורוקין צפוי לעבור ניתוח במיניסקוס שישבית אותו לפחות לארבעה שבועות.

 

המאמן שוקרון אמר לנו לקראת פתיחת העונה: "אנחנו רוצים להתברג בחלק העליון של הטבלה. חשוב שהעונה נשמור על יציבות ושנמשיך לספק שחקנים לקבוצה הבוגרת".

 

בצד השני של הכביש, אחרי שבע שנים בליגה הארצית, הפועל סוף סוף חזרה לליגה הראשונה ומחר, כאמור, תארח את הפועל ראשון לציון בבית וגן במחזור הפתיחה של העונה. אבל בקריית יובל התעסקו השבוע בהכל, חוץ מכדורגל. למה? כי ההתאחדות לכדורגל לא אישרה לקבוצה את המגרש בקריית יובל (אורכו עומד על 90 מטר ואינו עומד בתקן) ועד לאתמול הקבוצה לא ידעה איפה תארח את המשחק.

 

בהפועל התריעו בעניין הזה בקרב אנשי רשות הספורט בעיריית ירושלים, אבל לא קיבלו מהם תשובה, או במילים אחרות, לקבוצה אין מגרש ביתי לארח בו את המשחקים שלה העונה וכל שבת שנייה תצטרך הקבוצה להיפרד מכמה אלפי ₪ בשביל לשחק במקום אחר. עמוס סאסי, נציג הבעלים, אמר לנו בעניין הזה: "אין מתקנים בירושלים וזה מה שחמור. זה סיפור הזוי. אם לא יהיה לנו מגרש בעיר לארח בו, לא נשחק".

 

בגזרה המקצועית אנחנו גם לא אנשי בשורות. בדומה לבית"ר, גם הקבוצה של חיים בן דוד (בנדה) וסימו פרץ נחלשה לעומת השנה שעברה, כשעזבו אותה אליאור סעדו, מיכאל ועקנין, איתמר כהן, איתי ברלזון וליאל בנימין. גם הבלם, איציק אפרים, חזר לבית"ר נס טוברוק ורותם בוסקילה שב למכבי ת"א.

 

בנדה סיפר לנו: "איבדנו שחקנים מאוד חשובים, הפאזל עורבב וצריך לחבר אותו מחדש. אנחנו חייבים להתחזק לפחות בעוד 3 שחקנים. זאת ליגה לא קלה והולכת להיות עונה  קשה. המטרה היא קודם כל להישאר בליגה, להתבסס בה ולא לחזור לליגה הארצית. לצערי, נתוני הפתיחה לרעתנו וזה שאין לנו מגרש ביתי, זה עקב אכילס הכי גדול שלנו".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה