פרננדז הורחק מארבעה משחקים, אלי כהן משניים



בית"ר יצאה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל עם עונשים כבדים. הקשר בחוץ לארבעה משחקים, המאמן לשניים. גלאבינה נחת וצפוי לחתום. אייבינדר בדרך לקריית שמונה

עונשים כבדים לבית"ר ירושלים הערב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הקשר דריו פרננדז הורחק מארבעה משחקים והמאמן אלי כהן הורחק משני משחקים. שניהם, כזכור, עלו היום לוועדת משמעת בעקבות הרחקותיהם במשחק בשבת האחרונה מול הפועל קריית שמונה.

 

פרננדז אף נקנס ב-5000 ₪ ואמר לאחר הדיון: "זאת פעם ראשונה בקריירה שלי שאני עולה לוועדת משמעת. אני מקווה שזאת גם הפעם האחרונה. אני מתנצל וזאת הייתה התפרצות של רגשות אחרי המשחק. כואב לי, לא ציפיתי לעונש כה קשה. מעולם לא ניסיתי לתקוף את השופט".

 

הקשר דומיניק גלאבינה נחת הערב בישראל וצפוי לחתום ולהיות בסגל הקבוצה כבר למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע. השחקן אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "שמעתי הרבה על בית"ר ירושלים, לפני שהמראתי מקרואטיה דיברתי עם דינו סקוורץ’ שסיפר לי על ההתאקלמות הטובה שלו בקבוצה, הוא סיפר לי שבית"ר ירושלים זאת הקבוצה הכי גדולה בישראל עם קהל גדול מאוד. חיכיתי הרבה זמן להגיע לכאן ואני שמח שהגעתי בסופו של דבר". עבור גלאבינה, בית"ר ירושלים היא התחנה הראשונה בקריירה מחוץ לקרואטיה ובמידה ויעבור את כל הבדיקות הרפואיות, יחתום השחקן על חוזה בבית"ר ירושלים עד לתום העונה.

בינתיים, הקשר דן אייבינדר בדרך להפועל קריית שמונה. הבעלים של האלופה, איזי שרצקי, הציע מיליון שקל דמי השבחה על השחקן ובשני המועדונים מחכים כעת להחלטה של הקשר. אם אייבינדר אכן יעבור לאלופה ובית"ר תקבל את הכסף, היא תנסה להשאיר בסכומים האלה את עמית בן שושן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה