חשש בבית"ר: פרננדז יורחק לחמישה משחקים



הקשר הארגנטינאי יעמוד לדין ביחד עם המאמן אלי כהן, שהורחק גם הוא. קורנפיין נפגש עם אביו של דן אייבינדר, שעשוי לעבור להפועל תל אביב. הפערים עם עמית בן שושן עומדים על כמיליון ש"ח

בבית"ר ירושלים חוששים שהקשר דריו פרננדז, שיועמד לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת והעלבת שופט בנסיבות מחמירות בסיום המשחק בשבת מול קריית שמונה, יורחק לפחות לחמישה משחקים. גם המאמן, אלי כהן, שהורחק על ידי השופט איתן שמואלביץ' בתוספת הזמן, יעמוד לדין משמעתי.

 

במישור המקצועי אין עדיין בשורות לגבי שחקנים שטרם חתמו בקבוצה ואתמול נפגש אביו של הקשר דן אייבינדר עם היו"ר איציק קורנפיין, אבל מתברר שגם לאחר השיחה אין התקדמות בין הצדדים. אייבינדר צפוי לעזוב ומי שמתעניינת בו היא הפועל תל אביב. במידה וזה יקרה, בית"ר תקבל עבורו דמי השבחה בסביבות המיליון ש"ח, מה שעשוי לעזור להחתים שחקנים אחרים כמו שי חדד ותומר בן יוסף. לגבי חדד, הקשר ייפגש היום פעם נוספת עם קורנפיין וגם עימו יש פערים.

 

עם עמית בן שושן הפערים כרגע גדולים מאוד ועל פי הערכות, מתקרבים למיליון ₪ לעונה (ברוטו). החלוץ דרש מבית"ר 1.6 מיליון לעונה ואילו בבית"ר מציעים לו בסביבות ה-600 טלף ₪. יש לזכור שבמועדון גם חייבים לבן שושן 350 אלף ₪, אותם דחה מהעונה שעברה לעונה הנוכחית.

צילום: פלאש 90.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה