עמר עודד את השחקנים, אסף עזו בדרך לקטמון



האדומים מקריית יובל חזרו להתאמן הבוקר. המאמן לשחקנים: "תרימו את הראש, שיחקנו טוב וחבל שקיבלנו את הגול הזה". אסף עזו סגר בקטמון, אחרי שויתר על חלק מהחובות של הפועל כלפיו, וכבר יצא עם הקבוצה למחנה האימון

בהפועל ירושלים חזרו היום להתאמן אחרי ההפסד 0:1 למכבי אום אל פאחם ביום שישי האחרון. המאמן, סלמן עמר, שוחח עם שחקניו וניסה לעודד אותם לקראת המשחק הקרוב מול בני לוד. "שיחקנו טוב", אמר עמר לשחקנים שלו, "וחבל שקיבלנו את הגול הזה. היו חלקים במשחק שהייתי מרוצה ושלטנו בכדור. תרימו את הראש ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא". בקבוצה ציינו בעיקר את רם סטי, שהיה מהיותר טובים במשחק, כשהעמיד פעם אחת את איציק כהן מול שוער ופעם נוספת את טל שמעיה שכבש, אך השער נפסל בטענת נבדל.

מוסא סלמן ערך היום אימון קל, זכר לפציעה הקלה ממנה הוא סובל במפשעה.   

בינתיים, אם לא יקרו הפתעות יוצאות דופן, אסף עזו יעבור תוך 48 שעות להפועל קטמון. עזו סיכם את תנאיו בקבוצת האוהדים כבר מזמן והתפנית חלה כאשר הבלם הגיע לסיכום עם ראשי הפועל על ויתור של חלק מהחובות כלפיו, המוערך בכמה עשרות אלפי ₪. במקביל, קטמון תשלם דמי השבחה להפועל. עמוס סאסי אישר את הדברים ואמר לנו: "רוב הדברים סגורים. אני מאמין שזה ייסגר ב-48 השעות הקרובות". עזו, אגב, כבר נפגש היום עם סאסי ויצא למחנה אימונים של קטמון.   

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה