אכזבה בבית"ר מההפסד, שחקן: "הפסד של קבוצה נאיבית"



לא מעט כעס וזעם השתחררו בקבוצה אחרי ההפסד אתמול 2:3 לקריית שמונה בתוספת הזמן. פרננדז תקף את השופט שמואלביץ' והורחק. בקבוצה חוששים שיורחק לכמה משחקים. המאמן, אלי כהן: "לא הייתה אחידות בשיפוט. השופט חיפש אותי"

בבית"ר ירושלים קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד אמש 2:3 להפועל קריית שמונה, אחרי שהקבוצה ספגה את שער ההפסד בדקה ה-94 מרגליו של סלאח חסרמה. שחקן בקבוצה אמר הבוקר לאתר שלנו: "זה הפסד של קבוצה נאיבית. להצליח להשוות בדקה 90 ואז לקבל גול? חבל, היינו שווים לפחות נקודה".

 

בסיום המשחק השתולל הקשר דריו פרננדז וקילל את השופט שמואלביץ'. עם שריקת הסיום הוא הגיע לאזור חדרי ההלבשה של השופטים וקילל את השופט, כשלפי אנשים שהיו במקום, גם עימות פיסי לא היה רחוק. בעקבות כך, פרננדז חטף כרטיס אדום והוא יועמד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל. לפי דו"ח השופט שהוגש הבוקר, פרננדז צער לכיוונו של שמואלביץ': "אמא שלך זונה". בבית"ר חוששים כעת כי השחקן יורחק למספר לא מבוטל של משחקים.

אגב, בבית"ר טענו שקללותיו של הקשר כלל לא הופנו לשופט. גם המאמן, אלי כהן, בא בטענות לשמואלביץ' ואמר בסיום: "לא הייתה אחידות בשיפוט. שמואלביץ' חיפש אותי ובגלל זה הוא הרחיק אותי בתוספת הזמן. אפילו לא דיברתי איתו".

 

ואם לא מספיקות הצרות, בסיום המשחק התברר כי אוהדי בית"ר ריססו כתובות נאצה מחוץ למגרש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה