בית"ר ירושלים: "אנחנו ראויים, נבוא לנצח"



אלי כהן דירבן את שחקניו לקראת המשחק מול קריית שמונה והוסיף:"כל מי שבסגל שלנו הוא ראוי". דינו סקוורץ יערוך הופעת בכורה, צחי אליחן ואופיר קריאף בהרכב

אחרי הפגרה הארוכה והמתישה שעברה על בית"ר ירושלים,הגיע הרגע האמיתי ובמחזור הפתיחה של הליגה, תפגוש בית"ר את קריית שמונה(20.00).
 

בית"ר תגיע למשחק מול האלופה ללא שחקנים מרכזיים. עמית בן שושן, דן אייבנדר, שי חדד ותומר בן יוסף לא חתמו על חוזים בקבוצה ולא יעמדו לרשות המאמן.
 
אלי כהן דיבר היום בתוכנית הספורט שלנו ברדיו ירושלים ואמר: " שלושה שחקנים עושים לנו שרירים ואנחנו לא יכולים להחתים אותם. אין לנו כסף בקופה, זה לא שיש לנו על מה להתמקח. בית"ר היא כמו אבא שאין לו מה לתת לילדים. זה המצב ואין מה לעשות. אי אפשר לתת את כל הכסף למעט שחקנים ולזרוק את השאר".
 
מבחינת הרכב, אופיר קריאף צפוי לשחק בעמדת המגן הימני, חיים מגרלשוילי שעבר בבקרה ישחק בעמדת המגן השמאלי והבלמים יהיו מתן בראשי ודינו סקוורץ שיערוך הופעת בכורה. צחי אליחן ימשיך בהרכב, וגם עומר נחמני צפוי לפתוח.
 
המאמן ניסה השבוע לדרבן את שחקניו לקראת המשחק ולמרות הסגל הדליל ואמר: "כל מי שנמצא בבית"ר הוא שחקן ראוי, נתרכז במי שנמצא ולא במי שאיננו. אנחנו קבוצה ראוייה ונבוא כדי לנצח."
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, אופיר קריאף, מתן בראשי, דינו סקוורץ,חיים מגרלשוילי,דריו פרננדס, קובי מויאל, אבי ריקן, צחי אליחן, עומר נחמני, ערן לוי.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה