רגע לפני המחנה: קטמון ניצחה בקריית מלאכי



איסלאם אלזנטי ואלעד יונה נתנו לעופר טסלפפה ניצחון לפני היציאה למחנה האימונים ביום ראשון, והיה גם סיפור ביזארי: השוער השלישי של קטמון עמד בשער של קריית מלאכי

חום נוראי, שוער יריבה פצוע, וחמישים אוהדים אדומים- זה מה שהיה היום באיצטדיון של קריית מלאכי, מלבד הניצחון כמובן.
 

הקבוצה של עופר טסלפפה התייצבה למשחק האימון האחרון לפני היציאה למחנה האימונים בוינגייט ביום ראשון, ולמרות מזג האוויר החם והלח, השחקנים האדומים לקחו את המשחק ברצינות וגם ניצחו 2:0.
 
דקות בודדות מפתיחת המשחק, שוערה של קריית מלאכי נפצע ויצא. השוער השני של הקבוצה חלה ולא הגיע למשחק, וקטמון השאילה ליריבה את השוער השלישי שלה, ערן קורנברג. 
 
גם לקורנברג מגיעות מחמאות על הספורטיביות ואלמלא עצירות והדיפות יפות שלו במהלך המשחק, סביר להניח שהתוצאה הייתה גדולה יותר וקריית מלאכי הייתה מובסת.
 
את השער הראשון כבש איסלאם אלזנטי בדקה העשירית. שיתוף פעולה נהדר בין ציון זקן לשי אהרון כמעט והוביל לשער, אבל קורנברג הדף, ואלזנטי שהשתלט על הריבאונד הצליח לכבוש.
 
בדקה ה-60 הגיע השער השני, אחרי ששי אהרון החמיץ מול קורנברג שהדף, אבל אלעד יונה בעט מהאוויר והצליח להכניע את השוער האדום. 2:0 בסיום.
 
כאמור, ביום ראשון תצא הקבוצה למחנה אימון ובמועדון מבטיחים כי עד מוצאי שבת יוחתם בקבוצה בלם. מור דהאן מחכה לתשובה בעוד שבקטמון מעדיפים את אסף עזו. כידוע, עזו לא יכול להשתחרר בקלות מהפועל, בטח לא לקטמון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה