רביב לימונד סיכם בהפועל ירושלים



בהפועל ירושלים התייאשו מלחכות לתשובה מגל מקל וסגרו עם רביב לימונד. אם לא יקרה משהו יוצא דופן, הגארד שנמצא בימים אלה עם הנבחרת בחו"ל יחתום בתחילת השבועץ גם ג'קל פוסטר בדרך. גוני יזרעאלי קיבל הודעה שהוא משוחרר

אם לא יקרו הפתעות יוצאות דופן, רביב לימונד יחתום בתחילת השבוע באופן רשמי בהפועל ירושלים. במלחה התייאשו מלחכות לגל מקל והעובדה שהוא טרם השיב להצעה חרצה את גורל המו"מ מולו. דרוקר הודיע להנהלה שהוא רוצה בקבוצה "רק שחקנים שמוכנים לשחק במועדון" ובמלחה מיהרו לסגור עם לימונד, שנמצא בימים אלה עם הנבחרת בחו"ל.
 

 
דרוקר רמז על הדברים היום ובתוכנית הספורט שלנו "בדרך למגרש" אמר: "רק שחקנים שרוצים לשחק בהפועל ירושלים יהיו בקבוצה". במלחה, בכל מקרה, מרוצים מאוד מהסגל שבנה עד כה דרוקר וגורם בקבוצה אמר לנו בעניין: "שרון בנה קו אחורי מצוין וגם משחק הפנים שלנו השנה ייראה אחרת. אנחנו סומכים עליו שינחית פה גארד ברמה גבוהה, הוא בנה פה קבוצה מצוינת".   

 

במקביל, בירושלים קרובים להשלים את תמונת הסגל עם החתמתו הצפויה של ג'קל פוסטר. בין הגארד והקבוצה כבר יש סיכום כספי, אבל הצוות המקצועי רוצה לבחון היטב את השילוב בין מאיר טפירו-רביב לימונד והגארד הזר ורק אז יתן אישור למהלך. בינתיים, גוני יזרעאלי קיבל מהקבוצה הודעה שהוא משוחרר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה