הפועל החלה להתאמן



במלחה החלו להתכונן לעונה הקרובה באופן בלתי רשמי. מאיר טפירו: "זאת הרגשה מיוחדת". אורי קוקיה: "תמיד כיף לצאת לדרך חדשה". החלה מכירת המינויים

הפועל ירושלים פתחה הערב (שלישי) במלחה את האימונים לקראת עונת המשחקים הקרובה. מדובר בפתיחת האימונים הלא רשמית ובהמשך, כשיצטרפו שחקני הנבחרת הלאומית והזרים, תפתח הקבוצה את האימונים באופן רשמי. לאימון הערב הגיעו שחקן הקבוצה, אורי קוקיה, הרכש החדש-ישן, מאיר טפירו, ושחקני מחלקת הנוער שעלו לסגל הקבוצה הבוגרת ונבחנים נוספים.

 

אורי קוקיה, שממשיך לעונה רביעית ברציפות בקבוצה, אמר לפני האימון: "אמנם לא מדובר באימונים רשמיים, אבל תמיד כיף לצאת לדרך חדשה. אנחנו בהחלט אופטימיים ומלאי אנרגיות להצליח. לאט לאט יצטרפו אלינו שאר השחקנים ונמשיך להתכונן לעונה החדשה בצורה הטובה ביותר. הקהל שלנו מהווה חלק בלתי נפרד מהקבוצה וגם השנה נצטרך אותו איתנו לאורך כל הדרך".

 

מאיר טפירו הוסיף: "זאת הרגשה מיוחדת לפתוח את האימונים. למרות שעדיין לא מדובר באימון הפתיחה הרשמי, ישנה התרגשות לחזור ולהתאמן במלחה. זהו הצעד הראשון ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת. הלב של המועדון זה הקהל וחשוב לנו להחזיר את האנרגיות המיוחדות של הקהל שלנו ואת האווירה הייחודית של מלחה".

 

אתמול החלה מכירת המינויים לעונה הקרובה. כחלק מהפעולות לחיזוק הקשר עם הקהל והעיר, החזרת הדרך למועדון ושיתוף הפעולה המלא עם האוהדים, החליטה הנהלת המועדון להוזיל השנה את מחירי המינויים לטובת האוהדים.  בנוסף, נפתחה השנה קטגוריה חדשה לחיילים ולסטודנטים בהנחה משמעותית. שמירת המנויים לאוהדים הוותיקים תתבצע עד ה-9 בספטמבר.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה