קורנפיין:"נחזיר את בית"ר להיות מועדון מוביל"



בית"ר ירושלים יצאה הערב לדרך חדשה עם דירקטוריון של תשעה נציגים. נציגי העמותה הגיעו לחתום על ההסכם ויעבירו את שני מיליון השקלים שגייסו לחשבון הקבוצה.ברקת: "נבנה כאן דבר שלא קיים בכדורגל הישראלי"

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים חתמה הערב על ההסכם שהתגבש בינה לבין הבעלים ארקדי גאימדק, בנוכחות איציק קורנפיין, יו"ר הקבוצה וראש העיר, ניר ברקת.

אחרי משא ומתן שידע עליות ומורדות, סוכם כי עמותת האוהדים תקבל שלושה נציגים בדירקטוריון ותקבל זכות ראשונים לרכוש את המועדון במקרה וימצא רוכש שיהיה מוכן להתחלק עם העמותה.צילום: אסף שקד

לוועד העמותה תהיה האפשרות לבחור מי יישבו בדירקטוריון, כשכרגע הנציגים הם שמוליק לוי, מוטי ירוחם ואליק הראל.

יו"ר הקבוצה אמר הערב במשרדו של ברקת: "עברנו קיץ קשה ועכשיו נוכל לחזק את הקבוצה. לגיטימי שהיו לחברי העמותה חששות אבל הנכס הכי חשוב של בית"ר זה הקהל שלה. המטרה שלנו ושלהם היא להחזיר את בית"ר להיות מועדון מוביל בכדורגל הישראלי ואני רוצה להודות לניר ברקת על מה שעשה בשביל המועדון וגם לגאידמק ולעמותת האוהדים שהצליחו להרים מנגנון כזה בתקופה קצרה. אני מודה גם לאנשי העסקים הירושלמים שהתגייסו לטובת המועדון."

ראש העיר ניר ברקת אמר: "התוצאה היא בשורה. ההנהלה מורכבת מאוהדי הקבוצה ונבנה כאן דבר שלא קיים בכדורגל הישראלי. יהיו משברים ורגעים קשים וזה יהיה מבחן גדול. אני גאה בעמותה על הצעד הלא פשוט שעשו."

איש העסקים, מוטי ירוחם שיהיה חלק מהדירקטוריון מטעם העמותה אמר: "התגבשנו כל פלגי הקהל. בית"ר זה מועדון שימדד לאורך זמן ונצטרך לכלות הרבה אחריות ולהוכיח שלבית"ר יש קהל טוב ובריא.

שמוליק לוי, שחקן העבר הוסיף: "זה רגע היסטורי שנותן לכל אוהד בית"ר להשפיע ולשנות. לא מדובר רק בעסקה אלא גם ברצון לסייע למועדון. התעכבנו כי רצינו לדעת שנוכל באמת להשפיע."

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה