מחר בשכונת התקווה: הפועל פוגשת את יבנה



האדומים יארחו את העולה הטרייה מליגה א'. מעוז סמיה עבר בדיקות רפואיות. עידן טל ממשיך להגיע לאימונים ומחר ייבדק על ידי רופא מומחה בביה"ח מאיר. משחק הליגה הראשון יתקיים ביום שישי

הפועל ירושלים תארח מחר את מכבי יבנה במסגרת גביע הטוטו (שכונת התקווה, 18:00).
 

בשבוע שעבר חילצה הפועל נקודה אחת בלבד אחרי שסיימה בתיקו מאכזב מול נס ציונה, ומחר תהיה לאדומים את האפשרות לתקן מול מכבי יבנה שכבר השיגה ניצחון בבית.
 
מעוז סמיה שלא שיחק בשבוע שעבר ,עבר בדיקות רפואיות וצפוי לעבור עד מחר בבקרה. נועם מזרחי עדיין מסרב לחתום על החוזה וממתין לחזרתו של הסוכן שלו, דודו דהאן ששוהה בחו"ל על מנת להמשיך במו"מ מול הפועל.
 
עידן טל הגיע גם הבוקר לאימון הקבוצה וכרגיל, לא התאמן. טל ייפגש מחר עם נציג הבעלים גיל רז בבית החולים 'מאיר' בכפ"ס ויעבור בדיקות מקיפות שיקבעו מה חומרת הפציעה ממנה הוא סובל, פציעה שמונעת ממנו לקיים אימונים מלאים.
 
עדן נחמני הפצוע לא ישחק מחר ובמועדון מקווים שיחזור לאימונים מלאים כבר ביום רביעי. משחק הליגה הראשון של הפועל ירושלים יתקיים ביום שישי הקרוב, מול אום אל פאחם ברעננה או בשכונת התקווה.
 
הפועל ביקשה מההתאחדות לדחות את המשחק ליום שני על מנת שתוכל לשחק בטדי, אך נענתה בשלילה. רז מתכוון להגיש ערעור ולנסות להפוך את ההחלטה.
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה