עמותת האוהדים תצביע על טיוטת ההסכם



נציגי העמותה קיבלו את הטיוטה הסופית מעורכת דינו של גאידמק ויחליטו האם הם מוכנים להסכם. איציק קורנפיין כבר התחיל בפגישות עם השחקנים שלא חתמו, בינתיים אין התקדמות

אחרי עשרות טיוטות ומסמכים שעברו בין נציגיו של ארקדי גאידמק לעמותת אוהדי בית"ר ירושלים, התקדמות משמעותית נרשמה בין הצדדים. האוהדים קיבלו את הטיוטה הסופית מידיה של עורכת דין מיכל גביש שמחליפה את עו"ד שלו שנמצא בחו"ל.
 

האוהדים יתכנסו הערב או מחר בצהריים על מנת להצביע האם הם מוכנים לקבל את ההסכם שאומר שהעמותה תקבל שלושה נציגים בדירקטוריון המתגבש, זכות להטיל וטו על הוצאות שחורגות מהתקציב וכמובן את האפשרות לקנות את הקבוצה במידה וימצאו רוכש. 
 
אם מרבית חברי העמותה יצביעו בעד, יעבירו נציגי העמותה שני מיליון שקלים לקופת הקבוצה. העמותה אגב התחייבה להעביר שניים וחצי מיליון שקלים עד תום העונה.
 
בשלב זה קיימים חילוקי דעות בין חברי העמותה. חלק מהחברים לא מרוצים מהעובדה שהנציגים המנהלים את המו"מ מול הבעלים וויתרו על הדרישה לאחוזי הבעלות, דבר שבתחילת הדרך התעקשו עליו כלל החברים. 
 
איציק קורנפיין כבר החל בסבב פגישות עם ששת השחקנים שטרם חתמו על חוזה בקבוצה. מדובר בתומר בן יוסף, עמית בן שושן, דן אייבנדר, חן עזריאל, חיים מגרלשווילי ושי חדד. נכון לעכשיו עדיין לא נרשמה התקדמות עם השחקנים.
 
עמית בן שושן יצטרך לוותר על סכום כסף גבוה במיוחד, מאחר ועד לתום העונה החולפת השתכר השחקן בכ-2 מיליון שקלים וכעת, בחוזה החדש שהוכן עבורו, הוא יצטרך להסתפק בקצת יותר מחצי מיליון שקלים לעונה.
 
בקבוצה מעריכים כי בסופו של דבר בן שושן יחתום, בעיקר בשל העובדה שעד כה הוא לא קיבל הצעה רצינית מקבוצה אחרת.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה