פלס חתם, מחירי המינויים הורדו



הסמול פורוורד ששיחק לפני שנה בגליל/גלבוע חתם לשנתיים ואמר: "שמח להצטרף למקום כל כך מיוחד". מכירת המינויים תחל ביום שני, המנכ"ל אמיר הוכפלד הוריד את המחירים

עכשיו זה רשמי: גם קורטני פלס מצטרף להפועל ירושלים. הסמול פורוורד (25,1.98 מ') חתם על חוזה רשמי בקבוצה של שרון דרוקר לשנתיים, ויתפוס את עמדה מספר 3, זאת אחרי שפיצה את גליל/גלבוע ב-50 אלף דולר. פלס הוא הרכש הרביעי של הקבוצה הקיץ, אחרי ג'וש דאנקן, מאיר טפירו וקרייג סמית'.

 

פלס אמר אחרי החתימה: "תמיד נהניתי לשחק במלחה, ואני מודע לציפיות שיש לאוהדים במקום ויודע היטב שזה שונה ממה שהכרתי בישראל, אבל אני מוכן לאתגר הזה. השחקנים שכבר חתומים בקבוצה מוכרים לי ואני מרגיש שאני בא למקום שאני מכיר".

 

בינתיים, גם סמית' הגיב לחתימתו בבירה ואמר: "אני שמח להצטרף להפועל ירושלים. זו פעם ראשונה שלי מחוץ לארה״ב, כך שזה מרגש מאוד. פו ג'טר ודיז'ון חברים טובים שלי וסיפרו לי הרבה על המקום ועל האוהדים. לא תמיד שומעים שחקנים ששיחקו רק שנה במועדון מדברים כמו ששניהם דיברו על האהבה שלהם לצוות ולמועדון. אני הבנתי את החשיבות של המועדון לעיר ולכדורסל הישראלי ואני שמח להצטרף למקום כל כך מיוחד".

 

הקבוצה תחל ביום שני הקרוב במכירת מינויים לעונה הקרובה. כחלק מהפעולות לחיזוק הקשר עם הקהל והעיר, החזרת הדרך למועדון ושיתוף הפעולה המלא עם האוהדים, החליטה ההנהלה של הקבוצה להוזיל את מחירי המינויים לטובת האוהדים ובנוסף, נפתחה השנה קטגוריה חדשה לחיילים ולסטודנטים עם הנחה משמעותית.

 

אמיר הוכפלד, מנכ"ל הקבוצה: "הורדת מחירי המינויים היא צעד נוסף בדרך להחזרת הקבוצה אל הקהל ואל העיר.ץ אני משוכנע שהקבוצה האטרקטיבית שנבנית היום ביחד עם הקל תמלא מחדש את מלחה ותחזיר את ההתלהבות, האנרגיות והאהבה שאפיינו את הפועל בעבר".  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה