האם צחי בזיז יעזוב את הפועל?



צחי בזיז לא הגיע למשחק אתמול בערב, ולא עידכן את ההנהלה שעליה למצוא מגרש חלופי למשחק מול מכבי יבנה, וגם: נחשו מי הגיע לאימון הפועל

האם צחי בזיז בדרך החוצה מהנהלת הפועל?
 

אם שואלים את בזיז הוא לא ממש מספק תשובות אבל בקבוצה חושבים אחרת. היו"ר לא הגיע אתמול למשחק הקבוצה בגביע הטוטו ולא הודיע לאף אחד.
 
בנוסף, בימים האחרונים קיבל בזיז מספר הודעות מההתאחדות שעליו למצוא מגרש חלופי למשחק מול מכבי יבנה שיתקיים בשבוע הבא, וגם על כך בזיז לא טרח לעדכן את נציגי הבעלים.
 
גיל רז עודכן אתמול על ידי ההתאחדות שהיו"ר לא עונה להודעות והחליט לטפל בנושא המגרש באופן אישי.
 
על בזיז הוטל התפקיד למציאת ספונסרים אך עד היום, היו"ר לא עשה דבר בעניין. גיל רז ועמוס סאסי מנהלים בימים האחרונים מו"מ עם ספונסר שעשוי להצטרף לקבוצה.
 
בכל מקרה, מקורביו של בזיז מעריכים כי הוא יפרוש מהקבוצה בסופו של דבר: "הוא לא מקבל עדכונים מההנהלה אז אין מה להתפלא אם הוא ימשיך או לא. בזיז אפילו לא היה מכותב על המכתב שהוציאו לעידן טל."
 
בזיז עצמו אמר: "אני לא מעוניין להגיב לדברים שנכתבו כרגע." ל"ירושלים נט" נודע כי מי שאחראי כרגע על הנסיונות לפשר בין נציגי הבעלים לבזיז הוא חבר ההנהלה, ניר מנדל.
 
עידן טל הגיע הבוקר לאימון הקבוצה למרות שביום ראשון לא הופיע. טל סיפר לשחקנים ולמאמן שעד שההנהלה לא תחתום על ההסכם בינהם, הוא ימשיך להופיע לאימונים. ההנהלה מצידה טוענת שטל עדיין לא השיב על הטיוטה ולכן ההסכם הסופי בינהם לא נחתם.
 
מעוז סמיה לא שיחק אתמול למרות שהשיג את טפסי השחרור מנס ציונה ועבר בבקרה. הבלם יצטרך לעבור השבוע בדיקות רפואיות, מה שמנע ממנו לשחק אמש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה