מוטי ירוחם: "קורנפיין עושה הכל כדי שניכנס לדירקטוריון של בית"ר"



איש העסקים שתרם 50,000 שקלים לעמותת האוהדים ומשמש כאחד מנציגיה, סיפר על ההתקדמות בין העמותה לארקדי גאידמק. האוהדים צפויים לשבת שלוש שנים בדירקטוריון

פלאש 90
התקדמות בין נציגי עמותת אוהדי בית"ר לבין נציגיו של ארקדי גאימדק.
 

הצדדים ממשיכים להעביר בינהם טיוטות וקרובים להגיע לסיכום שבסופו, יזכו נציגי העמותה להכניס שלושה נציגים לדירקטוריון למשך שלוש עונות.
 
העמותה תקבל אופצייה לקבל בעלות על הקבוצה כולה בתנאי שיצליחו לגייס תקציב ראוי או אנשי עסקים שייקחו בעלות משותפת על המועדון.
 
האוהדים וויתרו על הדרישה לקבל שלושים ושלושה אחוזי בעלות על המועדון ונראה שביממה הקרובה יגיעו הצדדים לסיכום סופי.
 
מאיר פניג'ל שהביע רצונו להיכנס לדירקטוריון יחד עם שותפו מאיר לוי, התחייב להעביר לקבוצה שלושה מיליון שקלים לחיזוק, אך קודם לכן, מחכה להחלטה סופית בעניין האוהדים. פניג'ל לא ייכנס לדירקטוריון ולא יעביר כספים אם העמותה תעביר את הסכום שגייסה.
 
בעמותת האוהדים אומרים בעניין: "מאיר פניג'ל אמר שמי שאוהב את בית"ר לא צריך לעשות תנאים וצריך לעזור מתוך רצון טוב אז כך שלא ברור למה התנאי שלו להעביר את הכספים תלוי באי הכניסה של העמותה לדירקטוריון."
 
מוטי ירוחם אמר הבוקר בראיון ל"רצון חופשי" ברדיו ירושלים: "אנחנו מתקדמים. איציק עושה מאמצים כנים כדי שניכנס לדירקטוריון , הדברים קורים לאט אבל אני מאמין שבסופו של דבר נהיה בפנים . נעביר את הכספים שגייסנו ברגע שיהיה הסכם."

עד עכשו הצטרפו לעמותה 1,900 אוהדים ובעמותה מקווים שבימים הקרובים תירשם עליה משמעותית. ירוחם אמר בנושא: "יש הרבה מאוד אוהדים שרוצים להצטרף אבל מה שמעכב אותם אלה השמועות . אני קורא עיתונים וחושב שמדובר בשתי קבוצות שונות. אני קורא לאוהדים להצטרף. זה תהליך בריא וטוב ותהיה חתונה בסוף."

הראיון המלא: 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה