עמותת האוהדים הודיעה: "לא נעביר את הכסף"



נציגי העמותה רוצים 33 אחוזי בעלות, גאידמק לא מאשר. העמותה הודיעה שלא תעביר את הסכום שאספה עד כה ועומד על שני מיליון שקלים: "יש מי שמנסה לדחוק את מעורבות האוהדים"

פלאש 90
מיזם אוהדי בית"ר היה לשווא?
 

עמותת האוהדים החליטה שלא להעביר את שני מיליון השקלים שגייסה לידי הקבוצה, ולא להיכנס לדירקטוריון מאחר והתנאים אותם דרשה לא התקבלו על ידי הבעלים ארקדי גאידמק.
 
כזכור, בשישי האחרון נערכה פגישה בין נציגי העמותה לבין קורנפיין ונציגיו של הבעלים. אחרי שעות ארוכות של דיונים, הצדדים לא הגיעו להחלטה ובמוצ"ש העביר עו"ד ישראל שלו טיוטה לאוהדים, כזאת שלא הייתה מקובלת עליהם.
 
עד שעה זו נראה כי האוהדים לא קיבלו את הטיוטה המתוקנת ולכן החליטו להודיע שכרגע, הם לא מעבירים את הכספים: "לשמחת כולנו , קבוצת בית"ר ירושלים עברה היום בבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל. לצערנו, יש מי שרואה בעמותת האוהדים, אשר הצליחה במאמץ גדול תוך התגייסות של אוהדים בכל רחבי הארץ לאסוף כ 2 מיליון ש"ח, כמי שצריכה להעביר את הכסף כתרומה ללא כל זכויות עתידיות."
 
"העמותה קמה על מנת להציל את ביתר בימים בהם גם ראשי הקבוצה לא ראו את האור בקצה המנהרה אך לא רק זאת אלא גם כדי להשפיע ולשנות ולעזור למועדון להשתקם ולחזור אל צמרת הכדורגל בארץ. מיזם האוהדים הנו מיזם שנבנה במטרה להוות דוגמא וסמל למעורבות פעילה של אוהדים בניהול הקבוצה. העמותה הסכימה למתווה בו הניהול יעשה בדירקטוריון משותף בו יתקבלו החלטות מהותיות המשפיעות על עיצוב דרכו של המועדון וזאת לצד הגורמים האחרים."
 
"מהצעת נציגי הבעלים עולה כי יש מי שמנסה לדחוק את מעורבות האוהדים על ידי הקמת גוף ניהול ללא סמכות אמיתית בעל תוקף זמני וללא יכולת לחולל שינוי ולהכניס רוח חדשה למועדון. אנו קוראים לכל הצדדים המעורבים להראות מנהיגות למען המטרה המשותפת של כולנו - הצלת בית"ר והחזרתה למקומה הראוי בצמרת הכדורגל הישראלי. "
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה