בית"ר צפויה לעבור בבקרה



יו"ר בית"ר יעביר את תקציב הקבוצה ללא הכספים שגייסה עמותת האוהדים. נציגי העמותה לא מוכנים לוותר על דרישותיהם, המו"מ צפוי להימשך בימים הקרובים

פלאש 90
יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין הגיע היום בצהריים לבקרה התקציבית במטרה להעביר את תקציב הקבוצה. היו"ר ייאלץ לשוב למשרדי הבקרה אחרי שנדרש להשלים עוד מספר פרטים טכניים ונראה כי עד סוף היום הקבוצה תעבור סופית בתקציב של 18 מיליון שקלים.
 

קורנפיין ישתמש בכספים שגייס ראש העיר ניר ברקת בסך ארבעה מיליון שקלים, בהעברה של ארקדי גאידמק שעומדת על שני מיליון ובמיליון שקלים שיגייסו אנשי העסקים שצפויים להיכנס לדירקטוריון.
 
בכל מקרה, התקציב שהוגש היום לא כולל את החוזים של השחקנים שעדיין לא חתמו: תומר בן יוסף, דן אייבנדר, עמית בן שושן, שי חדד, חן עזריאל וחיים מגרלשוילי.
 
נציגי העמותה החליטו שלא להעביר את הכספים שגייסו עד שלב זה מאחר והטיוטה שהוגשה להם על ידי עו"ד ישראל שלו, לא תואמת את הציפיות שלהם. בימים הקרובים צפוי המו"מ בין הצדדים להימשך ובעמותה אומרים כי אם לא יקבלו את אחוזי הבעלות להם הם מצפים, הכסף לא יועבר.
 
מאיר פניג'ל שוחח בסופ"ש האחרון עם יו"ר הקבוצה והבהיר לו שהוא מוכן להעביר שני מיליון שקלים יחד עם שותפו, במידה והעמותה לא תהיה חלק מהדירקטוריון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה