מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים בכדורסל יוצאת לדרך



המועדון החדש שקם בליגה ב' מקים בימים אלה מחלקת נוער שתכלול שתי קבוצות וביה"ס לכדורסל. אסי טיכטל, שיעמוד בראש המחלקה: "המטרה היא שהמחלקה תוכל בעתיד להיות פס ייצור של שחקנים לקבוצה הבוגרת"

בזמן שקבוצת הכדורסל הבוגרת של בית"ר ירושלים כבר החל את אימוניה וקורמת עור וגידים, במועדון החדש, שקם בליגה ב', עובדים בימים אלה על הקמה של מחלקת נוער מפוארת. מי שיעמוד בראש המחלקה הוא אסי טיכטל, בן 27, שיהיה המנהל המקצועי של המחלקה כולה.

 

טיכטל שיחק מגיל קטן באליצור ירושלים ובחמש השנים האחרונות אימן באליצור. בשנה שעברה הוא אימן את הנוער של בית שמש והקבוצה הייתה במאבק על האליפות עד המחזור האחרון, למרות שסיימה במקום השלישי.

"אני מכיר את גבי גפן, היו"ר של הקבוצה, כבר שנים, והוא אימן אותי בעבר באליצור", סיפר לנו היום טיכטל איך נוצר הקשר עם בית"ר, "הוא היה צריך מישהו שינהל את המחלקה והציע לי את התפקיד".

ומה יהיה לנו במחלקה השנה?

"השנה אנחנו מתחילים לבנות תשתית לשנים הבאות ולכן נתחיל עם הגילאים הצעירים. יהיה לנו ביה"ס לכדורסל לכיתות א' עד ה', שצפויים לקחת בו חלק כ-30 ילדים. בנוסף, יהיו שתי קבוצות ליגה של קט סל וילדים, שגם בהן צפויים להיות כ-30 ילדים. המתנ"ס של פיליפ ליאון דואג לנו לתנאים הכי טובים שיש, כמו אימונים בחדר כושר ובבריכה, הרצאות, השתלמויות וכל מה שהילד צריך בשביל להתפתח כשחקן".

איך אתה רואה את המחלקה בעוד כמה שנים?

"אני רואה את המחלקה עשירה בילדים, ושבעיקר תוכל להיות פס ייצור של שחקנים לקבוצה הבוגרת".

ומה אתה בכלל חושב על המיזם הזה של בית"ר ירושלים בכדורסל?

"מדובר במיזם חשוב ורציני, שיכול לתת תנופה גדולה לכדורסל בירושלים".

אז לסיום, ילדים שרוצים להירשם למחלקה, לאן הם פונים?

"אפשר לפנות אליי ישירות בטלפון 050-2266166 או דרך פיליפ ליאון 02-6414896".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה