איצרין לא קיבל את השחרור, הקבוצה עברה בבקרה



איצרין יצטרך לפנות שוב להפועל אשקלון כדי שיוכל לשחק ביום שני בגביע הטוטו.גם דניאל דרעי, אורן כהן וטל שמעיה לא יוכלו לשחק. הקבוצה עברה בבקרה בתקציב של 4.2 מיליון

פלאש 90
נציגי הבעלים של הפועל ירושלים, גיל רז ועמוס סאסי הגיעו אתמול בערב בבקרה ואחרי שעתיים יצאו עם הבשורה המעודדת שהקבוצה עברה בבקרה.
 

לשניים לא היה כלל ספק שהבטחונות שסאסי השאיר בבקרה וההקצבות מההתאחדות לכדורגל, יאפשרו את העברת הקבוצה כאשר כל קבוצה בלאומית צריכה להציג תקציב של 4.2 מיליון שקלים.
 
ביום שני תפגוש הפועל את נס ציונה למשחק הראשון במסגרת גביע הטוטו(נס ציונה, 18:00). סלמן עמר יאלץ להסתדר בלי ארבעה שחקנים: חיים איצרין עדיין שייך להפועל אשקלון ויצטרך להביא שחרור מאזגי. טל שמעיה נפצע אך חזר לאימונים ובכל מקרה, גם הוא לא קיבל את השחרור.
 
דניאל דרעי ואורן כהן גם הם נמצאים באותה בעיה עם בית"ר ורק אחרי שיביאו אישור שחרור או השאלה מבית"ר יוכלו להשתתף בגביע הטוטו ולחתום בהפועל.
 
עמית טל יעבור בתחילת השבוע הבא בדיקות רפואיות על מנת לברר האם הוא כשיר לשחק אחרי שעבר פציעה קשה. בהנחה שיעבור, הוא אמור לחתום בקבוצה אך סלמן עמר שמעדיף אותו יותר כקשר מאשר בלם, מעדיף להחתים בלם בנוסף, במקומו של אסף עזו שירד מהפרק ובנוסף לאורן כהן ויוסי ביטון.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה