ברקת נפגש עם נציגי העמותה ואנשי עסקים



ראש העיר עושה מאמצים להקים דירקטוריון שיהיה מורכב מנציגי עמותת האוהדים ומאנשי עסקים. עד כה גייסו ברקת והעמותה כ-6 מיליון שקלים. הבקרה התקציבית הודיעה לבית"ר שעליה להעמיד תקציב עוד שבוע לכל היותר

ניר ברקת נפגש אמש עם נציגי עמותת האוהדים שמוליק לוי ומוטי ירוחם ומספר אנשי עסקים שהגיעו ביוזמתו של איציק קורנפיין ובינהם בני נחמיה, סימו טובול, שמואל לוינגר ואילן רג'ואן.

ברקת שהבהיר כבר בפגישה במוצ"ש שמבחינתו עמותת האוהדים תהיה חלק חשוב ובלתי נפרד מההנהלה, הציע אתמול מתווה חדש. לדברי ראש העיר, דירקטוריון בית"ר צריך להיות מורכב מארבעה חברי עמותה וארבעה אנשי עסקים, אליהם יחבור דירקטור נוסף שיהיה מקובל על שני הצדדים.

שמוליק לוי התייחס לפגישה ואמר: "הוסכם על ידי ראש העיר והקהילה העסקית כי עמותת האוהדים היא הכח המוביל להצלת בית"ר ירושלים ויחד עם אנשי העסקים ניתן יהיה לעשות זאת".

עד כה עומד גיוס הכספים של בית"ר על סכום של שישה מיליון שקלים. ברקת גייס ארבעה מיליון ועמותת האוהדים הגיעה כמעט ל-2 מיליון. אנשי העסקים יצטרכו לגייס 2.5 מיליון נוספים.

הבקרה התקציבית הוציאה אתמול מכתב לבית"ר ירושלים ובו דרישה להגיש את תקציב הקבוצה לעונה הקרובה עד יום ראשון הקרוב. בבקרה הודיעו כי אין בכוונתם לוותר על דרישה זו ולהעניק לבית"ר הארכה נוספת, ובמידה והתקציב לא יוגש, הקבוצה תרד ליגה. רק בית הדין יהיה רשאי לשנות את ההחלטה ולהעניק לקבוצה ארכה של מספר ימים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה