מבוי סתום: הפועל ואסף עזו לא מסתדרים



נציג הבעלים, גיל רז, הודיע הבוקר לאסף עזו כי אין בידיו פתרון לבעיית הנסיעות שלו לאימונים. עזו בתגובה: "עשיתי הכל כדי לשחק בהפועל". הקבוצה לא שמעה מפסו, רז: "אין לנו מידע איפה הוא"

פלאש 90
סאגת הבלם בהפועל לא נגמרת: אחרי שכולם כבר חשבו שאסף עזו עומד לחתום בקבוצה, ואחרי שההנהלה הגיעה עם השחקן לסיכום כספי, נותר מכשול אחד והוא נושא הנסיעות.
 

עזו שמתגורר בבית שמש דרש רכב מהקבוצה שיביא אותו לאימונים, או לפחות פתרון הולם אחר. הנהלת הקבוצה הבטיחה לחשוב ולבדוק מה ניתן לעשות עבור הבלם, אך בסופו של דבר הצדדים שוב הגיעו למבוי סתום.
 
גיל רז צלצל הבוקר לאסף עזו והסביר לו כי אין בידיו פתרון לבעיה. לנו אמר נציג הבעלים: "הודעתי לאסף עזו שאין לנו פתרונות להגעתו. בשלב זה ואם לא יהיה שינוי כלכלי ומהותי, הוא לא בתוכניות."
 
הבלם מצדו אמר: "עשיתי הכל כדי לשחק בהפועל ירושלים, שיהיה להם בהצלחה." יש לציין שעזו הסכים לבוא לקראת המועדון וקיצץ 30 אחוזים מהסכום אותו הרוויח בעונה שעברה.
 
הפועל כידוע, זקוקה לבלם מנוסה לצדו של יוסי ביטון, אך גם פרשת אורי פסו רחוקה מלהסתיים. הקבוצה עדיין לא שמעה חדשות מפסו שנעדר מהאימונים כבר כמעט חודש. רז אמר בנושא: "אין לנו שום מידע איפה אורי פסו."
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה