בית"ר הפסידה לב"ש, אכזבה בעמותת האוהדים



השחקנים של אלי כהן לא הבריקו בגביע הטוטו. נציגי עמותת האוהדים מאוכזבים מיו"ר הקבוצה שלא עדכן אותם בפגישת הדיקטוריון המתגבש: "לא טרחו לשוחח עמנו עד היום"

אחרי מחנה אימונים מוצלח הגיעה הערב בית״ר לניסוי הכלים הראשון שלה מול הפועל ב״ש של אלישע לוי.

הקבוצה של אלי כהן שסיימה את העונה החולפת עם רצף נצחונות מרשים הייתה פחות טובה הערב וכהן רק יכול להתפלל שהקבוצה שלו תעמוד על הרגליים ומהר.

ב״ש שלא הרשימה מפתיחת המשחק ניצלה את המצב הראשון שלה בדקה ה-38. תומר סוויסה קיבל מסירה מדובב גבאי והכניע את אריאל הרוש, 1-0 לב״ש.

רגע לפני הירידה למחצית אופיר דוידזאדה הכניס כדור לגבאי שהיה ברחבה וכבש את השער השני שקבע את תוצאת המשחק.

המשחק הערב התקיים באיצטדיון רמת גן מאחר וטדי עדיין נמצא בשיפוצים. 2,000 צופים הגיעו למשחק.

איציק קורנפיין יכנס הערב את חברי הדירקטוריון המתגבש בה ינסה להקים את קבוצת הניהול שתיקח לידיה אחוזים ניכרים מהבעלות על בית"ר. בעמותת האוהדים התאכזבו לגלות שאינם מוזמנים כלל לפגישה ולא מעורבים במתרחש.

מהעמותה נמסר הערב:"עמותת האוהדים מופתעת ומאוכזבת מאוד מהעובדה ששאף אחד מהנוכחים בפגישה הערב לא טרח לשוחח עימה עד היום, להתייעץ עימה ולהיכנס עימה למו"מ בבניית המיתווה לבעלות על בית"ר ירושלים בשנה הקרובה".

נציגי העמותה הוסיפו ואמרו: "היום העמותה היא קונצנזוס בקרב אוהדי בית"ר גייסנו כמעט 2 מיליון ש"ח ונגיע לשלושה וארבעה מיליון ש"ח במהלך השנה. כמו שנאמר עד עכשיו - העמותה לא תעביר את הכסף מבלי שיובטח כי תזכה לאחוזי בעלות משמעותיים  והשפעה אמיתית בקבוצהה. עמותת האוהדים היא הדבר הכי נכון עבורה והכי יציב שיכול להיות עבור המועדון בשנים הבאות ולא אנשי עסקים שהיום הם בפנים ומחר הם בחוץ. מי שחושב אחרת יגרום לשבר גדול בין העמותה למועדון וירוקן את טדי מתוכן".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה