הפועל לעידן טל: "אתה יכול לחפש קבוצה אחרת"



עמוס סאסי וגיל רז נפגשו עם הקשר והסבירו לו ששכרו כבד מידי על תקציב המועדון. סטי עדיין לא החזיר תשובה. האחים סאסי ורז נפגשו עם בזיז שישאר במועדון בשלב זה. הפועל נפרדה בתיקו מאופס מבני לוד

עידן טל וגיל רז בימים יפים יותר

נציגי הבעלים של הפועל ירושלים, עמוס סאסי וגיל רז, נפגשו היום בצהריים עם עידן טל.

סאסי ורז הודיעו לטל שהוא מוזמן למצוא לעצמו קבוצה אחרת משום שמצבה הכלכלי של הפועל לא מאפשר להם להתמודד עם שכרו הגבוה. טל אמר בתגובה כי אין לו רצון להכביד על תקציב הקבוצה והוא עשוי להיענות לבקשה ולחפש קבוצה שתקלוט אותו.

יש לציין כי טל סובל מפציעה וכמעט ולא עורך אימונים מלאים. עד כה הקשר לא לקח חלק בשום משחק אימון של הפועל. בעניין רם סטי, הקשר ביקש יום נוסף לחשוב האם הוא מוכן לוותר על חלק משכרו.

אחרי הפגישה עם טל, נפגשו האחים סאסי וגיל רז עם צחי בזיז. למרות שאתמול אמר בזיז למקורביו שאין לו רצון להישאר בהפועל אחרי צירופו של גיל רז וכי הוא מתכוון להתפטר, היום החליט היו"ר לשנות את דעתו והודיע לשלושה שהוא נשאר במועדון.

ההנהלה המתגבשת עדיין לא החליטה על חלוקת התפקידים וכפי שנראה כרגע, רז ינהל את כל ענייני התקציב וההתנהלות מול השחקנים וההתאחדות בעוד בזיז יתעסק בענייני השיווק יחד עם ניר מנדל.

חבר ההנהלה הנוסף שהצטרף לקבוצה הוא בבר כהן שהיה בעברו מנהל הקבוצה של מבשרת/אבו גוש. כהן צפוי לשתף פעולה עם מנהל הקבוצה הנוכחי, יוסי פסו. עוד חיזוק להפועל יגיע בשבוע הבא כשאברהם בן דוד יצטרף לצוות המקצועי וישמש כעוזרו של סלמן עמר. במשחק אימון שנערך הערב סיימו הפועל ובני לוד בתיקו מאופס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה