קטמון מחכה לאסף עזו



בקבוצת האוהדים ממתינים לתשובה מהבלם שבודק מול ההתאחדות את מעמדו. גיל קין עדיין בתמונה ובמועדון מאמינים שבשבוע הבא תתקבל החלטה סופית. מחר יוחלט האם הקבוצה תצא למחנה אימונים

הפועל קטמון ירושלים העבירה אתמול בערב מסר ברור לאסף עזו שהמאמן עופר טסלפפה מעוניין בו , אך עליו לברר לפני כן את מעמדו בהתאחדות לכדורגל.
 

הבלם כבר החל בבירור מול המחלקה המשפטית של ההתאחדות ונראה כי הפועל ירושלים לא תקבל עליו את דמי ההשבחה עליהם היא בונה. לשחקן הובהר כי הוא רשאי לרדת לליגה א' ללא תמורה.
 
בנוסף לכך, עזו מחזיק בהצעה מיבנה מהליגה הלאומית אך בסיטואציה כזו, הפועל תהיה רשאית לדמי השבחה ואף קבוצה לא באמת מוכנה לשלם את הסכום הגבוה מאוד שהפועל דורשת.
 
בקטמון ממתינים במקביל לתשובה גם מהבלם גיל קין שממשיך לבדוק אופציות בלאומית והבטיח להחזיר תשובה סופית בשבוע הבא.
 
מחר בבוקר תתקיים ישיבת הנהלה ובה יוחלט האם הקבוצה תצא למחנה האימונים. ההנהלה שוקלת לבקש מכל שחקן לתרום משכרו סכום קטן למען קיום המחנה.
 
השחקנים יקיימו היום את האימון הרביעי וטסלפפה עשוי להחליט עד הסופ"ש הקרוב על שחרור חלק מהנבחנים. בקבוצה נבחנים כרגע חמישה שחקנים: עומרי ברינר, דניאל אוליאל, אלעד יונה, חזי פנחס וסולומון בראון.
 
בינתיים, מצב הרוח בקבוצה מצויין והשחקנים מתרשמים מהמאמן החדש: "האווירה בקבוצה טובה מאוד. האימונים של עופר, למרות שהם אימונים ראשונים, שונים מאוד ממה שכל קבוצה אחרת עושה, הם ברמה טובה יותר. מקווים להצליח."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה